“Gezellig en authentiek”

Keukens: Argentijns
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
25 september 2018 beoordeeld

Vriendelijke ontvangst en bediening. Naast steak ook mooie vis- en pastagerechten. We voelden ons hier veel minder toerist dan in de restaurants in Samara. Prijzen wel vergelijkbaar (reken op 10.000 colones pp) maar het eten smaakt eerlijker. Wijn is zoals op vele plaatsen te duur naar Westerse normen maar de Malbec kon ons wel bekoren bij de perfect gebakken steak.

Datum van bezoek: augustus 2018

30 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Voor een goede prijs. Zeker een aanrader als je in Puenta Carrillo / Samara.
Tip: neem de Flank steak.

Datum van bezoek: maart 2018
29 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Je moet het even weten te vinden en de locatie bij een hotel met mini zwembad doet raar aan, maar het eten en dan met name het vlees is echt super. De bediening is ook vriendelijk en attent en de wij kaart staat vol met smaakvolle
argentijnse wijnen. Absolute aanrader. Beste vlees in Costa Rica tijdens mijn reis

Datum van bezoek: december 2017
13 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier (helaas maar) 1x wezen eten. Super lekker vlees van de barbecue. Maar wel veel. Wij kregen het niet op. Er werd ons aangeboden door de uiterst vriendelijke Amerikaanse serveerster om het restant mee te nemen in een doggy bag. Ik kan de echte vleeseters dit restaurant zeker aanbevelen.

Datum van bezoek: september 2017
23 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening in 't Engels. Alles vers op de grill. Reuze kippespies, sappig. Gezellige sfeer.
Top bediening. Top eten. Top avond.
Een absolute aanrader.
Grill start op vanaf 18u

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die Cabinas El Colibri bekeken, bekeken ook

Playa Samara, provincie Guanacaste

Playa Samara, provincie Guanacaste
Playa Carrillo, provincie Guanacaste

In Cabinas El Colibri geweest? Deel je ervaringen!