“Schitterend ”

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 71,33*
Vanaf
Dagtocht naar de kloven van Montenegro
Geclassificeerd als nr. 4 van 34 dingen om te doen in Zabljak
Attractiegegevens
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het nationaal werk is werkelijk schitterend ook alleen het landschap al. Dus niet getreurd als je net als ik niet al die dieren die er voor schijnen te komen ziet

5 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Was top. We werden heel vriendelijk geholpen door een mevrouw in het bezoekerscentrum. Ze sprak goed Engels en was zeer behulpzaam. Daarna hebben we gewandeld. De natuur was fantastisch, rondje om blacklake zeker een aanrader

21 augustus 2017 beoordeeld

Het nationale park Durmitor was prachtig. We hadden twee nachten gepland. De locatie, de gastvrijheid en het eten in Above Mountain Katun in het dorpje Nadgora waren echter zo goed, dat het moeilijk was om te vertrekken. We zijn uiteindelijk vier nachten gebleven. We hebben ons er met de kinderen uitgeleefd in de ongerepte natuur en in het water van het zwarte meer.

13 augustus 2017 beoordeeld

We konden hier spijtig genoeg maar enkele uurtjes doorbrengen, maar wat hebben we genoten! Ongerepte natuur, met als kers op de taart een verfrissende duik in het zwarte meer.

Bekijk meer beoordelingen
28 mei 2016 beoordeeld

In het noorden van Montenegro vind je het prachtige nationale park Durmitor. Het was mijn favoriet van alle parken in Montenegro.

Reizigers die Durmitor National Park Visitor Centre bekeken, bekeken ook

Zabljak, Durmitor National Park

In Durmitor National Park Visitor Centre geweest? Deel je ervaringen!