Van tevoren boeken

vanaf US$ 60,00
vanaf US$ 125,00
vanaf US$ 7,50
Beoordeeld op 4 februari 2018

Zeer drukke plek . Heel breed strand . Weg langs het strand vol met winkeltjes en kraampjes . Zeer druk

Datum van activiteit: januari 2018
Beoordeeld op 30 januari 2018 via mobiele applicatie

Mooi strand met diverse watersportaktiviteiten. Huren van strandbedden en parasols mogelijk. Omringd door verschillende eetgelegenheden. Geen beach verkopers dus lekker rustig

Datum van activiteit: januari 2018
Beoordeeld op 2 november 2017 via mobiele applicatie

De rust is heerlijk en er zijn plekken in de schaduw om te liggen. Het is niet druk.
Savonds is er genoeg te doen op het strand. Er heerst een relaxte sfeer.

In het noorden zijn er mooiere stranden.

Datum van activiteit: november 2017
Beoordeeld op 21 oktober 2017 via mobiele applicatie

Leukste strand, niet heel druk en makkelijk toegankelijk met allerlei opties voor liggen drinken en eten

Datum van activiteit: oktober 2017
Beoordeeld op 14 oktober 2017 via mobiele applicatie

Wat een troep, wat een bende, wat een lawaai. En veel gezeur of ik een bedje wil huren, of ik wil jetski-en.. of ik geld wil blijven uitgeven.. nee doe jezelf een plezier en kies een ander schoner en rustiger strand.

Datum van activiteit: oktober 2017