“3 avonden gegeten tijdens ons verblijf”
Beoordeling van Putumayo

Putumayo
Geclassificeerd als nr. 6 van 45 Restaurants in Pantai Cenang
Keukens: Maleisisch
Geschikt voor: Grote groepen, Lokale keuken, Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Ontbijt, Reserveringen
22 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk, behulpzaam personeel en heerlijk eten! Echt de moeite waard! Het restaurant kent een goede prijskwalitietsverhouding. Veel vis- (vers uit de vitrine aan te wijzen) en kipgerechten. Ook een aantal beefgerechten. Veel variatie. Personeel vind het leuk om je specialiteiten aan te raden.

8 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitgebreide kaart maar moesten lang wachten. De bediening vond ik echt niet goed, onverzorgt en meer met andere dingen beZig als met de gasten dat was jammer

26 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee keer gegeten. Restaurant ziet er mooi uit. Een van de betere in Cenai. Veel verse vis, zelf uitzoeken.

7 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is hier heerlijk en divers. Voor ieder wat wils! Seafood is wel echt aan te raden. Wat dit restaurant leuk maakt is de sfeer. Hier kom ik zeker nog een keer terug.

6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn 3 jaar geleden al eens in dit restaurant geweest en hebben destijds heerlijk gegeten. Ook dit keer was het eten heel goed: Lemon duck, sissling beef, stir fried vegetables en noodles (Singapore style). Wat ons betreft een aanrader.

Reizigers die Putumayo bekeken, bekeken ook

Langkawi, Langkawi District

In Putumayo geweest? Deel je ervaringen!