“Redelijke kwaliteit voor redelijke prijs”
Beoordeling van Putumayo

Putumayo
Geclassificeerd als nr. 6 van 45 Restaurants in Pantai Cenang
Keukens: Maleisisch
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Grote groepen, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Lunch, Reserveringen
8 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitgebreide kaart maar moesten lang wachten. De bediening vond ik echt niet goed, onverzorgt en meer met andere dingen beZig als met de gasten dat was jammer

26 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee keer gegeten. Restaurant ziet er mooi uit. Een van de betere in Cenai. Veel verse vis, zelf uitzoeken.

7 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is hier heerlijk en divers. Voor ieder wat wils! Seafood is wel echt aan te raden. Wat dit restaurant leuk maakt is de sfeer. Hier kom ik zeker nog een keer terug.

6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn 3 jaar geleden al eens in dit restaurant geweest en hebben destijds heerlijk gegeten. Ook dit keer was het eten heel goed: Lemon duck, sissling beef, stir fried vegetables en noodles (Singapore style). Wat ons betreft een aanrader.

12 juni 2017 beoordeeld

Van begin tot afrekenen niemand een woord gezegd van het personeel. Bestelling opnemen gebeurt door naast iemand te staan en te wachten totdat de klant zegt wat hij wenst. Afreken wordt de bon gewoon neergelegd. Eten was erg goed maar de service was ver te zoeken. Waren hier rond de middag.

Reizigers die Putumayo bekeken, bekeken ook

Langkawi, Langkawi District

In Putumayo geweest? Deel je ervaringen!