“Heerlijk avondeten ”

Geclassificeerd als nr. 2 van 45 Restaurants in Pantai Cenang
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden, Barscene
Dineropties: Diner, Ontbijt, Lunch, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
21 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch eten. Goede service,heerlijk echt op het strand eten

Buffet ontbijt in de ochtend is prima. Wat je er van verwacht.

RM-Fauzi, Manager van La Sal at Casa Del Mar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 augustus 2018

Dear Edward P,

Thank you for the feedback on your recent dining experience with us. We are glad that you enjoyed our home cooked food and satisfied with the overall service rendered to you.

Thank you once again for choosing to dine with us in Langkawi and we look forward to welcoming you back again.

3 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn al 2 jaar niet meer hier voor de Lunch geweest. En we hebben wederom genoten.
Het menu koste 12 euro en was heel smakelijk.
De bediening was dit keer heel attent dat is wel eens anders geweest.

RM-Fauzi, Manager van La Sal at Casa Del Mar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 november 2017

Dear Ralph B,

Thank you for the feedback on your recent dining experience with us. It is much appreciated and hope you had a wonderful time.

9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op internet wordt dit restaurant zeer hoog gewaardeerd. Voor ons de reden om erheen te gaan.
Toegegeven het maakt zeker uit of je de kans krijgt om op het strand te eten of dat je vanwege de regen naar de veranda moet uitwijken. Wij begonnen op t strand. Dat is leuk. Ook omdat het kleinschalig is. Toen ging het spetteren en zijn we naar de "overkapping" uitgeweken. Die is sfeerloos. De veranda was niet beschikbaar want die werd al opgedekt voor het ontbijt.....
de cocktails zijn prefab.
Het eten is prima maar niet in verhouding met de prijs.
Neem de kan bakar! Niet de king prawns

RM-Fauzi, Manager van La Sal at Casa Del Mar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 augustus 2017

Dear Toon J

Thank you for the feedback on your recent dining experience with us. We hope you are satisfied with our delicacies that was prepared for you.

Thank you for choosing to dine with us in Langkawi and we look forward to welcoming you back again.

6 december 2016 beoordeeld

Super lekker gegeten hirt op het strand(zelfs de muggenspray staat op tafel) hele mooie gerechten wel haute cuisine dus duur zeker voor Maleisie maar ook erg gezellig en keurige bediening

15 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel waar we 16 overnachten hebben. Ben al op veel plaatsen geweest maar ik vind dit het beste hotel ever. Aan alles wordt gedacht. Ontbijt met een klein buffet met allerlei verse Produckten. Diverse soorten koffie vers gezet en echte verse jus Orange. Dan een a la Carte menukaart waar je onbeperkt uit mag kiezen. Dus altijd vers en er wordt zo goed als niets verspilt. Aan het zwembad krijg je kannen water
Met ijs en sinaasappel erin. Vers fruit, drankje. Etc er wordt super voor je gezorgd. Eten aan de zee.. in 1 woord geweldig. De plaats, het eten van hoge kwaliteit. Dessert top. Als je te bed gaat is de kamer voor de tweede keer op die dag netjes gemaakt. Muziekje aan sfeer licht aan beter kan ik me niet wensen. Dus een echte aanrader. !!!!!!!

Reizigers die La Sal at Casa Del Mar bekeken, bekeken ook

Langkawi, Langkawi District

In La Sal at Casa Del Mar geweest? Deel je ervaringen!