“Gezellige tent! ”

Thirstday Bar And Restaurant
Geclassificeerd als nr. 1 van 45 Restaurants in Pantai Cenang
9 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten, aardige bediening, gezellig restaurant met goede live muziek. Ondanks de regen sfeervol!

28 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hebben wij hier heerlijk meerdere keren gegeten. Supervriendelijke bediening, kindvriendelijk. Heerlijk relaxed aan het strand, lekker cocktails/ mocktails. Lekkerste biefstuk gegeten van heel Maleisië. Lekkere en fatsoenlijke groenten er bij. Eerste keer hebben we het menu voor 2 personen besteld met verschillende stukken vlees. Dagen er na onder andere de filet mignon. Super! Als je op Langkawi bent moet je hier gegeten hebben. Ook lekker desserts. Helaas geen foto van het heerlijke vlees.

27 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een prachtige locatie om te eten. Mooi ingericht en oogt erg gezellig. Wij hebben hier 2x gegeten is prima bevallen. Ze hebben hier heerlijke pizza’s en voor redelijke prijzen. En de witte wijn is ook betaalbaar en lekker dat vind je niet snel in dit land.

Als je mazzel hebt speelt er ook nog een live bandje vanaf een uurtje of 21:00.

26 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastische bediening, erg servicegericht, Westerse kaart, fijne locatie voor diner op het strand met bescheiden muziekje op de achtergrond. Ook vegetarische alternatieven. Heerlijke pizza 4 kazen! Mooie locatie om te kijken naar de zonsondergang.

13 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontzettende leuke strandrestaurant! We hebben hier gegeten en een aantal cocktails gedronken, beide verrukkelijk!
Daarnaast was er ook nog een live band aan het spelen dat zorgde voor een relaxte sfeer!

Reizigers die Thirstday Bar And Restaurant bekeken, bekeken ook

Langkawi, Langkawi District
Langkawi, Langkawi District

In Thirstday Bar And Restaurant geweest? Deel je ervaringen!