“Prima pizzeria en voor elk wat wils. ”
Beoordeling van Nina pizzeria

Nina pizzeria
Geclassificeerd als nr. 3 van 19 Restaurants in Banjole
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Nu we wederom in Banjole op vakantie waren hebben we meerdere malen bij Nina gegeten. Buiten de pizza ook de Pasta, Salades, Schnitzel en Lasagne geprobeerd. Allemaal even lekker en meer dan voldoende. Konden ook de hond meenemen en werden als van ouds vriendelijk bediend. Echt een aanrader. Tip: afhalen is ook mogelijk.

Datum van bezoek: juli 2021

12 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was wederom geweldig, bediening, ambiance en eten top!
Zaak is gewoon open ondanks melding close

Datum van bezoek: augustus 2020
21 augustus 2019 beoordeeld

We waren hier heen gewandeld omdat de reviews zo goed waren. Er waren al redelijk wat mensen toen we aankwamen, en er was maar 1 (vrij jonge) ober. Die was behoorlijk onbeleefd en eigenwijs. De pizza's waren heerlijk hoor. Maar heb je ooit meegemaakt dat de ober met je in discussie gaat over welke pizza jij moet bestellen en je dan 'zijn' pizza brengt ipv de pizza die je zelf bestelde? We waren té flabbergasted om weer met hem in discussie te gaan over het feit dat we die pizza niet besteld hadden... we hebben het maar opgegeven voor alles koud zou worden.

Datum van bezoek: augustus 2019
16 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed, mooie dunne bodem pizza met verse ingrediënten. Voldoende keuze aardig bediening. Modern ingericht en met groot terras.

Datum van bezoek: mei 2019
11 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Pizza met verse ingrediënten, goede bodem. Maar de Tiramisu is nog lekkerder!!!
Vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Nina pizzeria bekeken, bekeken ook

In Nina pizzeria geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.