“fijn familiehuis”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt

Beoordeling van Normandy holiday rental

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Heel goed
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

FarAway53 ...
1 beoordeling
“fijn familiehuis”
Beoordeeld op 22 augustus 2017 voor een verblijf in juli 2017

We hebben met ons gezin een heel gezellige vakantie gehad in dit fijne huis.
De woning is rustig gelegen en vormt een uitstekende uitvalsbasis voor leuke uitstapjes. We hebben heel veel gezien van de nabije omgeving, maar zijn ook verder weg naar de invasiestranden geweest. De eigenaren hebben ons een aantal goed bruikbare tips gegeven hiervoor.
De woning is compleet ingericht en van alle gemakken voorzien voor grotere gezinnen. De supermarkt ligt op nog geen 10 minuten afstand rijden.
Er is volop privacy en genoeg ruimte rondom de woning.
Kortom een fijn familiehuis!

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren