Beoordeeld op 19 juni 2018

Een heerlijk familie hotel, waarin betrokkenheid en service hoog in het vaandel staan!
Ook het eten is geweldig mijn complimenten voor de kok!
De lokatie is perfect, dicht aan een prachtig strand en in een gezellig dorpje.

• Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
Beoordeeld op 4 september 2017

Ons verblijf in dit leuke hotel was zeer aangenaam en relaxed. De kamers zijn eenvoudig maar goed. Het personeel is erg behulpzaam en vriendelijk. Het restaurant ligt erg mooi en het eten is voortreffelijk. Wij aten er alle dagen. Het strandje ligt erg dichtbij en er zijn bedjes met parasol gereserveerd. De boottocht die het hotel aanraadde, was prachtig!

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 11 juli 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel was één van de stops op onze rondreis door Sardinië. De nette kamers, het uitgebreid ontbijt en het zeer vriendelijk personeel maken het geheel af. Ook voor het diner ben je hier aan het juiste adres. En voor zij die van zon en zee houden, ideaal.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 10 juli 2017 via mobiele applicatie

Zijn hier 3 dagen geweest tijdens rondreis op Sardinie. Heerlijk gastvrij en stijlvol hotel. Alles is echt af. Personeel is relaxed met humor en er compleet op ingesteld om jouw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Geef aan wat je wil en ze regelen het. Ook ontbijt super compleet. Verse sinaasappelsap, eitje zoals je die wil en alle soorten koffie.

Auto voor de deur gezet en 2 dagen niet nodig gehad. Paar stappen van het strand. Strandbedden en badhanddoek inclusief. Zelfs wifi op strand mocht je dat willen.
Strand wel wat kiezelig maar erg mooi om te snorkelen.

Tip1. Reserveer restaurant s ochtends. Is lekker maar ook snel vol.
tip 2 naast hotel is klein winkeltje met vers fruit, kaas en ham. Heerlijk voor tussen middag op strand.

Enige tip voor verbetering voor hotel is een droogrekje voor de badkleding en handdoeken.

Verbleef: juli 2017
Beoordeeld op 2 mei 2016 via mobiele applicatie

We zijn hier in het laagseizoen een paar dagen verbleven. We kregen bij aankomst een upgrade naar de 2 beste kamers, zonder ervoor te hoeven betalen. Heel smaakvol ingericht. De eigenaressen zijn erg aardig. Restaurant was goed en niet duur. Wij komen zeker terug.

Verbleef: mei 2016, reisde met familie