“Perfecte locatie aan zee”

Beoordeling van Casa Sara

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 3 bijdrager
18 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 8 nuttige stemmen
“Perfecte locatie aan zee”
Beoordeeld op 16 augustus 2015 voor een verblijf in Juli, 2015
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Ons gezelschap bestond uit 2 gezinnen met elk een tiener van 15-16 jaar. Ons doel was zon, zee, snorkelen en rust. Nu, dat is gelukt! Het huis en de tuin zijn werkelijk geweldig. De tuin is groen en heeft een prachtig uitzicht. Het is gelegen net buiten Castelluzzo een slaapstadje dat beschikt over een goede bakker, visboer, alimentari voor kleine boodschapjes en een goed restaurant Oasi da Paolo. Supermarkt ligt even verderop.
Het huis is voor Italiaanse begrippen sfeervol, en comfortabel ingericht. We hebben genoten van alle plekjes on het huis en de sfeerhoekjes met schelpen en juttershout in huis. De mooie schalen om onze eigen bereide gerechten op te serveren, de buitenkeuken etc etc Complimenten!
Er is geen airco maar wel ventilatoren, dat is prima, je stelt je er op in is mijn mening. De WIFi is een drama maar daar hebben onze tieners geen groot probleem van gemaakt. Zij vertrokken keer op,keer met snorkelspullen, bal of luchtbed richting zee. De elektriciteit is op Sicilië niet zo constant als win gewend zijn, wat nogal eens voor uitval van wat apparatuur kan zorgen maar dat is niet te wijten aan de verhuurder.
Ingesloten door het natuurreservaat Monte Cofano (steenworp afstand) en Zingaro biedt het voldoende uitdaging voor verkenning. De leukste plaatsen liggen wel iets veder weg vonden wij. Scopello op 30 min en Castellamare de Golfo op 50 min.
Wat ons betreft een aanrader, perfecte rustige locatie met super mooie natuur en een heerlijk huis.

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: De locatie en de sfeer van het huis
Minpunten: Het matras
Reisgroep: Tieners
Je leeftijdgroep 35-49
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden Gezinnen met kleine kinderen
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Werd de borgsom die je moest betalen op tijd terugbetaald?
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
US$ 1.065
/ Week
Inlichtingen vragen
Contact opnemen met de manager
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren