“Wederom fantastisch gegeten”

Indisch Restaurant Bistro Seray
Geclassificeerd als nr. 2 van 23 Restaurants in Hillegom
Keukens: Aziatisch, Diner, Indonesisch
Beschrijving: Onze gerechten zijn gebaseerd op authentieke familierecepten, met soms een moderne twist. U vindt op onze kaart niet alleen ‘klassiekers’ zoals Soto Ayam en Rendang, maar ook minder bekende of bijna vergeten Indische gerechten. Wij gebruiken alleen verse ingrediënten zonder toevoeging van smaakversterkers.
9 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren gezellig met z'n 3-tjes (Sheila,Magda en Joyce)bij jullie gegeten. Het was super gezellig en leuk om 1 van onze oude buurjongens Hans van Aalderen en zijn vrouw Peggy ook weer eens gezien te hebben, die daar ook kwamen eten met vrienden van hen.

Wij hebben heerlijk gegeten en gedronken. Joyce en Magda begonnen met Gin tonic en ik aan de ginger ale, als voorgerecht hadden zij soto ayam en ik een sate babi alles heerlijk van smaak. Joyce kreeg er heerlijke eigen gemaakte sambel van Raymond bij (gelukkig had ze niet alles opgegeten). Magda had nasi rames gekozen, Joyce had de sate seray een combi van diverse soorten en ik had het vispalet waar ik dus die lekkere sambel bij gegeten had. We hebben allemaal iets van elkaar gegeten. Joyce wilde geen toetje maar nam een stukje van mijn pisang goreng en Magda had spekkoekijs met saya likeur. Eerlijk waar Alles maar dan ook alles was heerlijk. De keuken brigade bestaande uit Raymond, Lauraine en Kane hebben super gekookt en ook de serveersters Cynthia en Bo waren super. Raymond jij ook harstikke bedankt voor alles, liefs Joyce, Magda en Sheila.
Zijn benieuwd naar de nieuwe kaart in oktober.
Sheila

Datum van bezoek: september 2017

7 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden de rijsttafel van Raymond's favoriete gerechten. Wat een feest, heerlijk gegeten, mooie bijpassende verrassende wijnen met een geweldige afdronk. Gastvrije professionele bediening. Echt een aanrader voor liefhebbers van de Indonesische keuken.

Datum van bezoek: september 2017
4 september 2017 beoordeeld

opzoek naar een indisch resturant bij mij in de buurt (Lisserbroek) kwam ik hier terecht parkeren geen probleem bediening vriendelijk jonge mensen eten perfekt gezellige sfeer schone toiletten en keuze genoeg kan het iedereen aanbevelen

Datum van bezoek: april 2017
22 augustus 2017 beoordeeld

Je kunt je vergissen. Het beste Indonesische restaurant van Nederland bevindt zich niet zoals verwacht in Den Haag, maar in Hillegom! De eigenaar kookt met verve echt Indonesisch uit het lang bewaarde kookschrift van zijn moeder: de in Indonesische kringen zeer gewaardeerde "Tante Elly". Zij was het die door de ambassade werd uitgenodigd om te koken als hoge Indonesische gasten in Nederland werden verwacht. Met de hulp van zijn zusters zijn alle gerechten tot in detail uitgeprobeerd en die hebben zonder enige twijfel hun authentieke smaak behouden. De tafel van tante Elly is voor liefhebbers een must. Inmiddels heeft de eigenaar ook zijn eigen tafel samengesteld uit gerechten met een iets modernere inslag, waaronder een lekker eigentijds gerecht met garnalen. Ook het restaurant is niet ingericht zoals je misschien zou verwachten, maar is modern aangekleed. We laten met plezier vrienden en bekenden kennismaken met deze kookkunsten en dat wordt zonder uitzondering zeer gewaardeerd. Zelf zijn we fan van de loempia's - het liefst met heel veel van die lekkere pindasaus, martabak en de saté kambing. De kok komt zelf graag zelf aam tafel informeren hoe het heeft gesmaakt. Niet zo gek, want vaak volgen complimenten. Hoewel Ray uitstekend kookt in zijn Seray, eten we nog altijd het liefst de traditionele rijsttafel van zijn moeder...

Datum van bezoek: juni 2017
20 augustus 2017 beoordeeld

Vers, verrassend, heerlijk eten, meer dan voldoende, en vooral heerlijk!

De bediening is losjes en informeel (soms misschien iets té).
Voor vegetariërs of flexitariers is dit een heel goed adres voor een volwaardig en zalig diner.

Datum van bezoek: mei 2017

Reizigers die Indisch Restaurant Bistro Seray bekeken, bekeken ook

Hillegom, Zuid-Holland
Hillegom, Zuid-Holland

Den Haag, Zuid-Holland

In Indisch Restaurant Bistro Seray geweest? Deel je ervaringen!