“Heerlijk!”

Da Fratello
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 14 van 22 Restaurants in Hillegom
23 juni 2020 beoordeeld

Sinds een tijdje onze benedenburen in Hoofdstraat 66 en we hebben nog nooit last van ze gehad met herrie of afzuiger e.d.

Wij zijn er al meerdere malen gaan eten en het is elke keer erg lekker. Onder andere carpaccio, pizza, pasta en entrecote met gorgonzolasaus gegeten. Het personeel is erg aardig, soms wel een beetje traag, maar het nieuwe restaurant is leuk om te zitten en ongedwongen sfeer, dus ik vind dat niet echt een probleem.

Het restaurant doet echt Italiaans aan, dit komt ook door het gedeeltelijk Italiaanse personeel. Weer eens wat anders dan de gemiddelde pizzeria.

Er is nu ook een groter terras, dus meer mogelijkheden om buiten te zitten.

Afhalen is ook mogelijk.

Goede prijs/kwaliteitverhouding.

Ga zo door!

Datum van bezoek: juni 2020

24 februari 2020 beoordeeld

We zijn er een tijdje terug geweest. Ze zijn ondertussen verhuist naar Hoofdstraat 66. Eten is super lekker en personeel is heel vriendelijk.

Datum van bezoek: februari 2020
30 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed italiaans restaurant met grote open keuken . Zeer goede antipasto en knapperige pizza's. Thanks.

Datum van bezoek: november 2019
21 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt Italiaans met Italiaanse bediening. Lekkere gerechten en goed van smaak. In de open keuken mooi uitzicht hoe alles bereid wordt.

Datum van bezoek: november 2019
21 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De ontvangst was gezellig. We zaten bij de klapdeur en het was prachtig weer. Gezien ze (bijna) geen terras hebben, kreeg je toch het gevoel buiten te zitten.
Het voorgerecht (carpaccio) was oké, geen culinair hoogstandje. Gezien de verhalen, had ik meer verwacht.
Het hoofdgerecht (pasta) was echt veel te zout! Waarschijnlijk hebben we pech gehad, dat door de onoplettendheid van ....., het dekseltje van de pot zout is los geraakt.

De bediening was vooral druk met zichzelf en vergaten dus dat wij best nog wel iets wilde drinken. Het dessert was gewoon.
Ik hoop dat het eenmalig is geweest, want heel bijzonder vonden we het niet.

Misschien gaan we ooit voor een herkansing.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Da Fratello bekeken, bekeken ook

Hillegom, Zuid-Holland
Hillegom, Zuid-Holland

In Da Fratello geweest? Deel je ervaringen!