“Lekker Italiaans ”
Beoordeling van Da Fratello

Da Fratello
Geclassificeerd als nr. 11 van 23 Restaurants in Hillegom
6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een aanwinst voor Hillegom, heerlijk eten en een prima bediening waarbij het lijkt alsof je er al jaren komt. Deze stek blijft voorlopig op ons lijstje staan.

6 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als echte Italië kenners hebben we hier vanavond gegeten. Goede kaart, genoeg keuze. Als eerste bruschetta, precies goed klaar gemaak. Daarna een pizza 4 formaggi en huisgemaakte tortellini - gevuld met zalm en saffraan saus. We hebben bij veel Italiaanse restaurants gegeten maar de smaak was hier uitstekend.
Een echte aanrader als je heel smakelijk - van de Italiaanse keuken wilt genieten.
We komen hier zeker terug! Een super aanrader.

3 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag voor de eerste keer dit restaurant bezocht. De zaak ziet er verzorgt uit, de bediening is zeer vriendelijk en het eten was echt Italiaans (voortreffelijk). Echt een aanrader voor diegene die van echt Italiaans eten houden.

Reizigers die Da Fratello bekeken, bekeken ook

In Da Fratello geweest? Deel je ervaringen!