“Best spareribs ever. ”

Een tafel reserveren
vr 24-5
20:00
Geclassificeerd als nr. 1 van 16 Restaurants in Abcoude
Beschrijving: Koekenbier is een gezellig cafe, een restaurant dat zeer goed bekend staat en een prachtig nieuw hotel dat zijn kamers opent in augustus 2017. Onze hete steen met de Black Angus is ons parade paartje, na het eten van deze steak zult u de mening van vele andere gasten delen dat dit misschien wel de lekkerste steam is die u op heeft. Maar ook onze spare-ribs zijn voortreffelijk. En daarna gezellig aan de bar nog even een drankje. De hete steen en verschillende snacks zijn overigens tot iets voor sluitingstijd te krijgen.
29 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Al meerdere keren spareribs gegeten hier en altijd super lekker.
Valt zo van het bot af.
Alle andere gerechten ook heerlijk en goed verzorgd.
Erg gezellig cafe restaurant.

Datum van bezoek: maart 2019

19 maart 2019 beoordeeld

De ontvangst was eerder koel en we sliepen er 1 nachtje .
Na een bezoekje aan Amsterdamse Koningsdag was er nog luidruchtig vermaak ik dit kleine stadje,sfeer vollop.
Na een basis ontbijt gingen we de volgende ochtend door.
Ik boekte via Booking.com en betaalde aan de balie van het hotel 99 euro.
Niettegenstaande haalde Booking 120 euro van mijn rekening af zonder reden,gaf nadien de fout toe maar stortte NOOIT mijn geld terug.Heerlijke firma om mee te boeken die Booking NOTcom.

Datum van bezoek: april 2018
4 maart 2019 beoordeeld

Hier geweest voor een gezellig dinertje met mijn man. Heerlijk gegeten! Leuke ontvangst, gezellige sfeer en warme uitstraling. Mooie dinerkaart met veel keus. Eten is echt van hoge kwaliteit en de prijs/kwaliteitsverhouding is prima. Snelle bediening en het personeel is heel vriendelijk! We gaan hier zeker nog eens eten! Echte aanrader!

Datum van bezoek: maart 2019
17 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een fijne plek of het nou voor een borrel, feestje, lunch of uitgebreid diner is. Ongedwongen sfeer, vriendelijke bediening en constante hoge kwaliteit van de keuken.
Daarnaast ook meerdere keren voor familie kamers geboekt.

TOP!

Datum van bezoek: februari 2019
13 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gevonden voor een nachtje en een diner voor en na een wedstrijd champions league van Ajax. Heerlijk gegeten. De Flamkuche vooraf en de hotstone met een steak waren heerlijk. Na de wedstrijd een leuke plek voor een borrel en vervolgens naar bed in de zeer mooie kamer boven/achter het cafe. Aanrader.

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Hotel Cafe Restaurant Koekenbier Abcoude bekeken, bekeken ook

Abcoude, Utrecht Province
Amstelveen, Noord-Holland

Ouderkerk aan de Amstel, Amstelveen

Breukelen, Utrecht Province

In Hotel Cafe Restaurant Koekenbier Abcoude geweest? Deel je ervaringen!