Beoordeeld op 25 maart 2019

....overdonderd door de gastvrije ontvangst en de charme van de mooie kamer met prettige douche, weten we zeker, dat wij terug zullen komen. Op weg naar - of van - Schiphol een nachtje of twee je laten verwennen in de Witte Dame, dat kan ik iedereen aanraden. De rust, de uitzicht, het lekkere Gourmet eten en in combinatie van de meest professionele hosts inclusief nachtwacht! THANK YOU van twee wereldreizigers uit Friesland en Zuid-Afrika. Chapeau!

Kamertip: er is een lift aanwezig. De trappen zijn nogal nauw.
Datum van verblijf: maart 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 24 maart 2019

Wat een prachtig hotel. Er is echt met heel veel zorg aandacht besteed aan het interieur. Van de visgraten vloer tot de lampen aan het plafond.

Afgelopen weekend hier geslapen. Overdag naar Amsterdam geweest en bij terugkomst heerlijk de spieren ontspannen in het heerlijke bad. De kamer/suite was groot en was met oog voor detail ingericht.

Alles was goed verzorgd. Ook het kleine ontbijtbuffet had alles wat een mens wenst.

En ondanks dat je naast het spoor slaapt en vlak bij schiphol bent hoor je niets.

Kamertip: Wij hadden kamer 8, de suite die je ook op de foto's ziet met het losstaande bad.
Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 30 december 2018 via mobiele applicatie

We hebben echt een heerlijk verblijf gehad bij Boutiquehotel De Witte Dame. Supermooie kamer van alle gemakkelijk voorzien - en meer. Fijn restaurant, heerlijk eten en ontzettend aardige medewerkers. Echt een aanrader!

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 25 november 2018 via mobiele applicatie

Mooi kleinschalig hotel, met een goede ligging voor een dagje Amsterdam! We verbleven in de suite, mooie kamer en netjes schoon. Restaurant is heerlijk, goede keuken! Ontbijt is wat klein maar wel vers en goede producten en goede koffie. Service is in hoog vaandel, heel persoonlijk en actief meedenken!
Zou het hotel actief aanraden bij anderen.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 17 oktober 2018

wij hebben gelunched in de witte dame . prima locatie , bediening vriendelijk , duurde wel wat lang voor de lunch kwam , leuke kaart , de kwaliteit was redelijk tot goed , afhankelijk van wat er besteld werd door onze vrienden groep

Datum van verblijf: oktober 2018