27 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren in dit hotel omdat het zo lekker dicht bij Stonehenge ligt. Dat was een goed idee, want vroeg arriveren bij Stonehenge garandeert het ontvluchten van de drukte.
Het hotel doet wat ouderwets aan, maar dat vind ik wel prettig. Ruime kamer, achter de grote feestzaal. Goede bedden, wat vreemd geoutilleerde badkamer.
Ontbijt was uitstekend en de jonge gastgevers waren uiterst vriendelijk. Een aanrader.

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Idodavids, Owner van The Pembroke Arms Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 september 2016

Thank you very much
Veel dank

17 mei 2016 beoordeeld

Gelegen in Wilton,een klein dorpje,uitstekend gelegen om Stonehenge,Salisbury en Winchester te bezoeken,alsook een tripje naar de prachtige kust van Dorset is van hieruit zeker mogelijk.Het hotel en de kamers zijn kraaknet en verzorgd.
Het restaurant serveert uiterst lekker eten.

• Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
Idodavids, Owner van The Pembroke Arms Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 mei 2016

Thank you for taking the time to write a review. It is true that we are well located for many attractions and beautiful scenery.

5 augustus 2015 beoordeeld

ruime kamer aan de achterkant van het hotel met uitzicht op de parkeerplaats en ruime, niet praktische badkamer. Kamer was erg donker, dus ook overdag licht aan. Goed bed. Uitstekend ontbijt.
Hotel/Pub is wel ver weg van het centrum van Salisbury

• Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
19 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke kamer, schoon en nette badkamer. Het diner - hoewel niet exclusief - was lekker. Genieten in een ontspannen sfeer.

Het ontbijt was super. Uitgebreid, veel keuze en lekker. Probeer de "haddock" eens en laat je verrassen! De service was uitstekend.

Verbleef: juli 2015
Idodavids, Owner van The Pembroke Arms Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 september 2015

Thank you for your charming review. I am pleased that you enjoyed your dinner and tried the haddock for breakfast!!

28 mei 2014 beoordeeld

Wat een fijn hotel, het heeft ons echt aan niets ontbroken. We sliepen in de Nightingale room, deze is prachtig gedoceerd met leuke accenten. De staf was erg vriendelijk en behulpzaam. We hebben zowel ontbeten als gedineerd en beide waren erg goed. De locatie is ideaal voor tripjes naar Stonehenge en Salisbury. We hebben een twee weekse reis door Engeland gemaakt en dit was het goedkoopste maar ook veruit het beste hotel waar we hebben geslapen. Als we nog eens in de buurt zijn komen we zeker terug, heel erg bedankt voor de gastvrijheid en kwaliteit!

Verbleef: mei 2014, reisde met een partner

Wow! What a great review, thank you. I must point out to guests from overseas that we are conveniently located for Salisbury and Stonehenge also, Winchester and Shaftesbury for example. We do hope to see you again.