“Prachtige locatie”
Beoordeling van Bocana de Palos

Bocana de Palos
Geclassificeerd als nr. 4 van 55 Restaurants in Cabo de Palos
25 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi ingericht restaurant waar we al enkele malen gegeten hebben. Hier zit je met overzicht over de haven waar continu bootjes in en uitvaren. Mooie gerechten maar helaas niet altijd verse producten. In de wok gerechten gebruiken ze diepvries garnalen en afgelopen keer n zeetong die te droog was. De door ons gereserveerde tafel was weggeven maar dit werd na enige tijd goed geregeld. N leuk restaurant met n mooie ligging maar voor verse vis zijn er betere aan de haven.

Datum van bezoek: april 2017

13 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aanbevolen restaurant om lekker vis te eten. Gezellig op de boulevard aan t water met goede bediening . Leuke voorgerechten en mooie vis als hoofdgerecht . Desserts waren lekker. Al met al zeer de moeite waard .

Datum van bezoek: augustus 2018
16 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier hebben we een heerlijke paella gegeten van inktvis met zwarte inkt. Smolt op de tong. Fijne bediening maakte het compleet. Aanrader bij de haven.

Datum van bezoek: april 2018
10 maart 2018 beoordeeld

We hebben er heel lekker gegeten, tapa's die je meestal niet vindt in een ander restaurant, de guacamole was uitstekend bereid! Zijn er twee dagen achtereen geweest, we wilden meer van de kaart uitvissen....
We aten ook nog een plaatselijke vis ( lubina)in een zoutkorst bereid, echt mals!
De andere dag hebben we een gebakken tong met aardappeltjes in de oven geproefd, ook zeer lekker!
Het interieur heeft veel hout accenten, en daarom warme sfeer.

Datum van bezoek: februari 2018
8 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heel gezellig restaurant waar we deze week 2 dagen achter elkaar geluncht hebben. Het personeel is vriendelijk en de kaart ruim, de wijn lekker en de omgeving geweldig zeker als de zon schijnt!

Datum van bezoek: februari 2018
Bocanadepalos, Director de Relaciones con Clientes van Bocana de Palos, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 februari 2018

Bedankt voor het waarderen en genieten van de ervaring, de zon schijnt nog steeds! We hopen dat je snel terugkomt. Nogmaals bedankt

Bocana de Palos team

Reizigers die Bocana de Palos bekeken, bekeken ook

La Manga del Mar Menor, Municipality of Cartagena

Cabo de Palos, Municipality of Cartagena

In Bocana de Palos geweest? Deel je ervaringen!