Beoordeeld op 13 december 2019 via mobiele applicatie

op prachtige locatie gelegen vind je dit sfeervolle hotel. heerlijke kamers die ruim en goed uitgerust zijn. top badkamer met krachtige douche, bad en ruime wastafels. ontbijt is vorstelijk en wordt geheel geserveerd. wifi werkt prima

Datum van verblijf: december 2019
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 25 oktober 2019 via mobiele applicatie

Prachtig gelegen accommodatie met ruime kamers en smaakvolle gerechten met bijpassende wijnen. Het uitgebreide ontbijt wordt aan tafel gebracht. Attente, informele bediening.
Rondom het gebouw is er nog een terras en een beeldentuin.
Het bosrijke gebied was een goede voedingsbodem voor vele soorten paddenstoelen.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 6 september 2019 via mobiele applicatie

Wat een mooie locatie! Eenmaal binnen is de ambiance zoals die bij het gebouw hoort, statig en luxe. De lunchopties zijn er van 4 tot en met 7 gangen. Niet goedkoop maar mooi opgemaakt en goed van kwaliteit . De bediening kent de gerechten en de wijnen. Absoluut een goede plek.

Datum van verblijf: september 2019
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 30 juni 2019

We hadden een grote kamer op de tweede verdieping. Er was geen airco en het was warm. Op de site wordt de kamer wel aangeprezen met airco. Prijzen voor eten en drinken zijn echt te hoog. Jong personeel dat zn best doet maar soms moet je toch te lang wachten. Met name bij het ontbijt was dat het geval.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 9 juni 2019 via mobiele applicatie

Prachtig kasteelachtig huis waar je zeer goed kunt lunchen en dineren.
Wij hadden een van de kleinste kamers, bovenste, derde verdieping. Die zien er uit als recentelijk verbouwd, ingericht. Met het voordeel dat deze kamers air conditioned zijn (wat niet het geval bleek in de kamer op de 2e verdieping, veel groter, maar geen airco). Onder het dak op de derde verdieping is airco zeker noodzakelijk, en ons kwam dat goed uit op deze warme dag. Niettemin de kamer was groot genoeg, moderne, mooie badkamer met douche. Groot tweepersoons bed, prima matras. Zeer groot LG flatscreen, heel prettig op een avond met een belangrijke voetbal match.
Romantisch hotel met mooi restaurant. Meer dan een uitstekend ontbijt, volledig bediend. Hoe heerlijk als de grote uitzondering in goede hotels. Ontbijt met alles erop en eraan, uitstekende eieren, ommelet, naar ieders wens bereid. Zeer vriendelijke bediening.

Datum van verblijf: juni 2019