Travelocity
Orbitz.com
Priceline
FindHotel
Beoordeeld op 16 september 2021

Hele mooie kamer met alle voorzieningen. Het enige wat miste was een haakje voor de handdoek op te hangen in de badkamer. Het hotel ligt vlakbij winkels en bioscoop ideaal dus. Ook zijn er meerder restaurants in de buurt.

Kamertip: Bereikbaarheid van terras en winkels perfect
Beoordeeld op 14 september 2021

Vorig weekend verbleven voor 2 nachten. Super onthaal door ervaren personeel. Ruime kamers, goed bed, ruime en nette badkamer met apart toilet. Mooi uitzicht op het plein. Veilige fietsenstalling zoals beloofd. Ontbijt niets op aan te merken alsook het restaurant met heerlijke gerechten. Ruim verwarm buitenterras. Prima hotel. Renée en Twan, jullie boffen met zo’n goed personeel. We komen nog eens terug met vrienden.

Beoordeeld op 5 september 2021

Het bijzondere zit in het kleine. Aan alles is zoveel aandacht besteed. De mooie kopjes, de inrichting van de Kamer, de aardige mensen...goed ontbijt, lekkere sapjes alles voorradig. Mooie omgeving middenin centrum maar ook zo in buitengebied. Altijd heerlijk om hier tijd door te brengen.

Beoordeeld op 18 augustus 2021 via mobiele applicatie

Afgelopen weekend hebben mijn vriend en ik hier een nacht overnacht. Prima hotel, helaas was haren in de badkamer en niet helemaal schoon. Verder goed ontbijt en vriendelijk personeel. Kamers vernieuwd en ook prima! Gratis parkeren voor de deur ook een groot pluspunt en midden in het centrum. Ideaal!

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 15 augustus 2021

Wij verbleven twee nachten bij het Voorhuys in een deluxe kamer. Mooi ingerichte ruime kamer. Een fijn zitje zodat je niet verplicht op bed hoeft te zitten. Fijn bad (wel douchen in bad) en heerlijke handzeep, douchegel en bodylotion. Airco en kluisje zijn aanwezig, geen koelkastje. Fijn bed, wel aangegeven dat kussen niet prettig was, bij terugkomst lag er een ander kussen. Probleem met verlichting in badkamer vlot opgelost. Het ontbijt was lekker, ontbijtzaal is prettig om te zitten. Medewerkers allemaal vriendelijk en gastvrij. Wij hadden een kamer aan de voorkant, aangezien het prachtig weer was bleef het buiten lang erg lawaaierig, niet fijn als je om 24 uur wilt slapen. Emmeloord vonden wij niet bijzonder maar het hotel ligt fantastisch ten opzichte van Urk, Kampen, Lemmer, Giethoorn etc. Aanrader wat ons betreft!

Datum van verblijf: augustus 2021
Renee Hellendoorn, Eigenaar van Hotel 't Voorhuys, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2021

Goedemorgen Marloes,

Vriendelijk bedankt voor je beoordeling. Fijn om te lezen dat je een fijn verblijf hebt gehad en dat de dingen waar jullie tegen aan liepen snel waren opgelost. Hopelijk mogen wij jullie nogmaals verwelkomen.

Team 't Voorhuys