eDreams
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Travelocity
Orbitz.com
Beoordeeld op 3 september 2021 via mobiele applicatie

Vandaag hier voor het eerst geweest en het was goed. Vlotte en goede bediening en goed eten. Ondanks dat het erg druk was duurde het maar even voordat we konden eten. Als we in se buurt zijn komen we zeker terug. Dat was ook de mening van mijn tafel genoten

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 18 augustus 2021

Waren de 17e audustus aangekomen, vertrek 18 augustus. Helaas geen gastgevoel, eerder betaal en daar id uw kamer. Diner was matig, mijn dichter vibd de rollade afsxhuwelijk, de maaltijdsalade bestond uit grove ijsslaq, wat basilicim, koude grote plakken tofu en grove brokken droog brood. Lekker voor schapen en geiten, maar dat dien je niet op aan gasten. Creativiteit ontbrak volledig. Je bent geneigd om te zeggen dat koks bijscholing behoeven voor vegetarisch eten. Was een van de laatse teters, had het gevoel dat de opruimploeg die achter mij stond zat te wachten of het nog lang duurde. Meer dan matig.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 7 augustus 2021 via mobiele applicatie

Op het zonnige terras bestelden wij 2 tomatensoep en een lunch met 2 kroketten
Het geheel zag er keurig verzorgd uit maar voor 7,50 mag wel iets meer worden geserveerd dan een vrij waterige tomatensoep met weinig smaak en verder niets er bij
De stukjes tomaat die in een apart schaaltje werden geserveerd proefden en roken bedorven. Na het melden daarvan werd 1 van de 2 schaaltjes vervangen en bleef de andere bedorven op tafel staan. De kroketten bleken nog lauw van binnen
Al met al geen beste ervaring deze keer
De ervaring verdient de laagste waardering maar omdat we weten dat dit niet de standaard is bij van der valk een matige waardering

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 4 juli 2021

Net terug van 3 dagen van der Valk Emmeloord tijdens onze #vandervalkcoronatour. Het zomerarrangement geboekt. Standaard kamer met ontbijt en 3 gangendiner voor 2 nachten. Zeer mooie verrassende ligging van het hotel. Onze kamer had een mooi uitzicht op de groene velden. De kamer is gedateerd qua look. Maar het bed is nieuw en groot en slaapt heerlijk. Wel warm op de kamer en in het hotel want er is geen airco aanwezig. Wel een tafelventilator in de kast. Kamer is ruim. Badkamer ruim, bad prima maar douche klein en gedateerd een warm en aparte koude kraan om zelf te mengen. Wel goede druk. Het ontbijt was zeer uitgebreid en de keuze voor het 3 gangendiner was groot. Je had voldoende keuze om 2 avonden iets anders te kiezen. Kwaliteit weer top zoals we gewend zijn van Van der Valk. Personeel allemaal even vriendelijk en vrolijk. Je wordt door iedereen gegroet en ze zijn super aardig en stralen plezier uit in hun werk. Ondanks dat we de kamer dus wat minder uitstraling vonden hebben was de prijs kwaliteit die we betaald goed. Voor de arrangementen is dit een van de goedkopere en dat compenseerd dan de uitstraling. Top verblijf gehad en dus gewoon doen bij twijfel. We hebben Giethoorn, Urk en Sneek bezocht vanuit hier en op de heen weg Zwolle.

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 5 mei 2021

Samen met mijn vrouw lekker 3 dagen naar dit hotel geweest. We hebben goed geslapen, ondanks dat er tijdens de eerste avond/nacht luidruchtige mensen in de kamer naast ons zaten. Ook het ontbijt (halen door langs het buffet te lopen en opeten op de kamer) en het diner (bestellen via formulier en per gang bezorgd op kamer) waren heerlijk. De stoelen op onze kamer waren minder geschikt voor het ontbijt en diner, maar we hebben ons gered.

Datum van verblijf: mei 2021