“Rare reactie.”

Restaurant Grandcafé 't Voorhuys
Geclassificeerd als nr. 5 van 23 Restaurants in Emmeloord
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De drie dubbele tosti smaakte prima. Maar de lol ging er vanaf toen ik een op mijn tostie een insect zag liggen die ook in het tosti ijzer op de tosti had gelegen. Bruin geworden dus. De bediening nam het insect mee naar de keuken en de keukenbrigade beweerde doodleuk dat het om een stukje kaas ging. Nou heb ik nog nooit een stukje kaas met pootjes gezien maar blijlbaar is dat de lokale kaas van Emmeloord? Mochten ze nog van de insecten in de keuken af willen, ik ben daarin gediplomeerd. En zie het verschil tussen kaas en een insect dus echt wel. Mij zie je daar niet meer terug. Dat er een insect op de tosti ligt is heel vervelend maar kan helaas voorkomen. Je gasten met een klacht niet serieus nemen en net doen alsof je klanten gek zijn is onvergefelijk. Ik kom er nooit weer.

19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De huiskamer van Emmeloord, gezellige en ongedwongen sfeer, altijd lekker eten en super personeel! Ook buiten op het terras is het altijd goed vertoeven door de grote zonneschermen en terrasverwarming, altijd gezellig!

5 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekker gegeten, veel speciaalbieren op de tap. Aardige bediening en alles ziet er keurig uit van toilet tot aan de serre.

14 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi zitten. Deftig. Hotelgevoel. Goede bediening. Lunch genomen, verzorgde broodjes aan correcte prijzen. Kroket viel wat tegen, carpaccio heel lekker. Bekende zaak in emmeloord, wellicht het beste hier. Knal in het centrum op de markt. Goed.

27 december 2017 beoordeeld

Gezellig, vriendelijk personeel. Heerlijk eten en drinken. Snelle bediening. Sfeervol.
Betaalbaar. Altijd gezellig druk.

Reizigers die Restaurant Grandcafé 't Voorhuys bekeken, bekeken ook

Emmeloord, Flevoland
Emmeloord, Flevoland

In Restaurant Grandcafé 't Voorhuys geweest? Deel je ervaringen!