“Heerlijk en super orgineel!”
Beoordeling van Herman Serveert

Herman Serveert
Reserveren met
Herman Serveert is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 1 van 11 Restaurants in Grouw
Keukens: Mediterraan, Spaans
Beschrijving: Norma Serveert traditionele, moderne en altijd smaakvolle tapas. Bij Norma Serveert staat er geen gasfornuis in de keuken en ook geen frituur. Wel een echte Josper oven. Een oven uit Barcelona die uitsluitend op houtskool werkt! Bij Norma Serveert kun je kiezen uit drie menu’s: Menu Proeven (€25,-), Menu Delen (€30,-) en Menu Genieten (€35,-). Elk menu start met lekkere aperitivos, kleine hapjes geserveerd met brood. Zongedroogde olijfjes, vijgentapenade, gevulde peppadews; altijd weer een verrassend begin. Dan volgt er een keur aan tapas frias en tapas calientes (koude en warme tapas). Je kan bij ons vooraf je wensen doorgeven. Als je bijvoorbeeld iets niet zo lekker vindt of je mag iets niet hebben, houden we daar rekening mee. Alle gerechtjes zijn klein en je mag alles proberen. En wij gaan door tot je voldaan bent! Kies je voor menu Delen, dan krijg je na de warme tapas ook nog een bijzonder tapasdessert van Karin. Karin bakt elke week een heerlijke taart en serveert daarbij een glaasje met een zoete lekkernij. Wil je liever een bakje koffie of verse muntthee, dan kan dat ook. Lekker met een likeurtje of smaakvolle bonbons. En wil je niet kiezen uit dessert of koffie/thee? Ga dan voor Menu Genieten, dan krijg je beide. Benieuwd naar onze gerechten? Check onze Facebookpagina! Regelmatig posten wij daar foto’s van de tapas die wij maken en ook van onze wekelijkse menukaart.
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben echt een superavond gehad, heerlijk gegeten, leuke uitleg over t eten, super bediening ... we waanden ons in onze favoriete stad... Barcelona !! Zeker voor herhaling vatbaar!!!!! Herman en personeel bedankt voor de geweldige avond!!!

16 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Waren voor de tweede keer bij Herman serveert.
Viel erg tegen.
Koude tapas voor vier personen bijna zo groot als voor twee personen.
Warme tapas waren niet bijzonder.
Canarische aardappeltje waren kflauw, de garnalen veel te lang doorgebakken en de eendenborst was nat en de korst niet krokant.
Erg afgemeten porties.
Een van ons bestelde dessert en twee van ons de koffie .
Op het menu stond dat deze eigenlijk met likeur en bonbons zouden worden geserveerd .
Op de vraag waarom niet bij ons was het antwoord dat de bediening dacht dat wij niet wilden, erg vreemd.
Kregen alsnog de likeur maar geen bonbons.
Wel werd het totale menu gerekend.
Ook daarbij apart nog de twee cappuccino’s berekend.
Erg slordig .
Wel gezellig maar geen prijs kwaliteit .

5 maart 2018 beoordeeld

Heerlijk, afwisselend en verrassend gegegeten. Omdat het om tapas gaat neem je dingen die je anders niet zou nemen. Bediening is vriendelijk en behulpzaam. Sfeer is erg goed. Locatie is mooi, vlak bij de haven van Grou. Kom zeker weer terug!

3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is de 2e keer dat ik bij Herman Serveert heb gegeten en ook dit keer was het een feestje voor mijn smaakpapillen. Heerlijke warme en koude tapas gerechten die door de gastheer of zijn collega's met veel passie worden toegelicht aan tafel. Er is veel aandacht besteed aan het vinden van goede ingrediënten en dat proef je :-). Dit restaurant vind ik een echte aanrader!

2 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke verse tapas naar eigen ideeen, met super bediening en lekkere drankjes. Wij komen hier regelmatig eten, echt genieten.

Reizigers die Herman Serveert bekeken, bekeken ook

In Herman Serveert geweest? Deel je ervaringen!