“Vreselijk, 194 euro betaald voor een tweepersoonslunch en je klacht wordt genegeerd”
Beoordeling van De Heeren Van Harinxma

De Heeren Van Harinxma
Reserveren met
De Heeren Van Harinxma is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 1 van 7 Restaurants in Beetsterzwaag
Keukens: Internationaal
Beschrijving: In de keuken van Restaurant De Heeren van Harinxma regeert de goede smaak, en daarmee is geen woord teveel gezegd. Keer op keer weet chef-de-cuisine Arjan Bisschop te overtuigen met heerlijke ingrediënten en verrassende composities. Kwaliteit tot in het kleinste detail, gastvrijheid in de beste zin des woords. Het restaurant is voortdurend op zoek naar de mooiste ingrediënten, het liefst uit de regio of uit eigen tuin om daarna met vakmanschap en liefde deze producten te bereiden.
31 mei 2018 beoordeeld

Met twee personen geluncht bij de Heeren van Harinxma. Buiten op het terras, waar je heerlijk zou kunnen zitten en genieten van de rust.

We hebben echter de tweede helft van de lucht ruim een uur lang mogen luisteren naar de tuinman die eerst op vijf meter afstand het gras maaide en een kwartier later de heg snoeide die tien meter van ons vandaan lag.

In plaats van in rust te genieten van de gerechten konden we elkaar bijna niet verstaan.

De klacht uiteraard gemeld aan de bediening die aangaf dat dit toch nu gedaan moest worden, met oog op het evenement van morgen. Bij het afrekenen nogmaals aangegeven dat wij dit toch wel zeer storend vonden waarop we als antwoord kregen dat onze klacht al was besproken met de directie maar dat die had aangegeven dat "er gewoon gewerkt moest worden".

Voor een lunch voor twee personen van 194 euro mag je toch zeker verwachten dat je rustig kunt eten en dat je klacht in ieder geval serieus genomen wordt.

Zeer teleurstellend, en sterrenrestaurant onwaardig.

BilderbergLW, Event coordinator van De Heeren Van Harinxma, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 juni 2018

Geachte gast,

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om uw bevindingen naar aanleiding van de afgelopen lunch met ons te delen.
Wij betreuren het ten zeerste dat de lunch luidruchtig is verlopen en dat er niet adequaat is omgegaan met uw klacht. Op een landgoed als het onze is het juist de bedoeling dat er wordt genoten van een verblijf (lunch, diner of hotel). In uw geval is dat niet van toepassing geweest en dat vinden we erg spijtig en niet Lauswolt waardig.
Wij zouden u een geste willen doen en dit graag persoonlijk met u willen bespreken. Zou u mij op lauswolt.secretary@bilderberg.nl uw mailadres en/of telefoonnummer door willen geven zodat ik contact met u kan opnemen.
Alvast heel hartelijk dank,
Met een vriendelijke groet,
Bilderberg Landgoed Lauswolt
Saskia Hoogland

14 mei 2018 beoordeeld

Genoten van een heerlijk 4-gangendiner. We hadden een mooie tafel, vriendelijke professionele bediening, lekkere amusus en tussendoortjes. Zonder problemen kon een gerecht gewisseld worden. Laat je aangenaam verrassen en verwennen in een prachtige omgeving.

5 mei 2018 beoordeeld

Ontvangst en bediening is professioneel en vriendelijk.
Het 6 gangen menu is verrassend met heerlijke gerechten. Wel grote porties waardoor gang 5 teveel werd. Het was meer een zwaar wintergerecht wat niet paste bij het zonnige weer van die dag. Dus, maak de porties iets kleiner en wat meer aangepast.

23 april 2018 beoordeeld

Wij hebben gebruik gemaakt van een arrangement met een viergangendiner. Alle gerechten, hoe groot of klein ze ook waren, zijn op een bijzondere wijze klaar gemaakt door de Heeren en zijn team. Toppie.

3 april 2018 beoordeeld

Een meer dan goede avond beleefd bij de Heeren. Zowel in culinair opzicht als in gastvrijheid. De sfeer is enigszins van vervlogen tijden, maar dit maakt het extra leuk. Weer eens wat anders dan hip & happening!

Reizigers die De Heeren Van Harinxma bekeken, bekeken ook

Drachten, Friesland

In De Heeren Van Harinxma geweest? Deel je ervaringen!