Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Beoordelingen (601)
Beoordelingen filteren
601 resultaten
Waardering van reizigers
468
110
18
5
0
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
468
110
18
5
0
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
11 - 16 van 601 beoordelingen
Beoordeeld op 25 augustus 2020

De locatie is prachtig, het hotel statig en klassiek ingericht met gewaardeerde lifestyle details. Alle gastheren en -vrouwen waren uiterst service gericht en vriendelijk, zo ook het management. DE verrassing was de pop-up brasserie in de tuin, wat een topper !

Datum van verblijf: augustus 2020
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank hansv435
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Saskia Hoogland, Guest Services / Front Office van Landgoed Lauswolt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2020

Geachte gast,
Heel hartelijk dank voor het achterlaten van deze prachtige beoordeling. Fijn dat u hiervoor de moeite heeft genomen en heeft genoten van uw verblijf op ons landgoed.

Heel graag tot een volgende keer. Oant Sjen!
Met een vriendelijke groet,
Saskia Hoogland

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 24 augustus 2020

Een heerlijk hotel op prachtig landgoed met een voortreffelijk restaurant en dito service. Er zijn genoeg plekken om te ontspannen (twee terrassen, 2 restaurants, een bar). De kamers zijn ruim en comfortabel. Op de golfbaan sta je binnen 2 minuten.

Datum van verblijf: augustus 2020
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank wda_nl
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Saskia Hoogland, Guest Services / Front Office van Landgoed Lauswolt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2020

Geachte gast,
Wat fijn dat u de moeite heeft genomen om deze beoordeling te schrijven na het afgelopen verblijf.
Dit wordt door ons zeer gewaardeerd. Wat fijn om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad.
Het spreekt voor zich dat wij u heel graag een andere keer weer op ons mooie landgoed verwelkomen.
Graag “oant sjen” op Lauswolt !
Met een hartelijke groet,
Saskia Hoogland

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 augustus 2020

Een mooi hotel op een erg mooie lokatie.
voor een 5 sterren hotel paar punten van kritiek:
1. glutenfree ivm dieet / vega eten
van te voren doorgegeven maar helaas bij elke sessie weer moeten uitleggen / toelichten. ondanks benadrukken allergie lunch op gewoon brood, toch kaas in aardappelpuree. Dag 2 ook weer e.e.a. toelichten omdat het niet was genoteerd blijkbaar.
2. service
staf kwam niet vaak langs en wanneer ze een tafel bediende dan werd er niet gekeken of andere tafels nog iets nodig hadden.
niet erg pro actief, op terras na 1 uur nog geen bestelling kunnen doen.
3. ontbijt
dit viel echt tegen. een kaartje op tafel waarop staat dat het een ongekende verwennerij is, nou je mag kiezen uit ei van de dag en dat is het. geen pancakes, geen meerdere keuzes. op zich prima ontbijtje maar geen super verwennerij zoals gepretendeerd wordt. qua service viel ontbijt beide dagen tegen. na het brengen van het ei niemand meer gezien of je nog kopje koffie wilt of extra jus of iets anders.
ook jammer dat ze bij een vegetariër een vol bord vlees en zalm zetten, beide dagen.
4. afrekening
helaas gingen meerdere zaken verkeerd qua rekening. we hadden 3 daags vol arrangement geboekt maar op de rekening stonden diverse foute drankjes en werd lunch en eten in rekening gebracht terwijl dit in arrangement zat. werd wel netjes opgelost maar wel pas nadat je zelf de rekening in detail controleert en om de onderliggende bonnetjes vraagt.
5. toegankelijkheid
die valt wat tegen. een goederenlift zonder leuning oud is de manier om binnen te komen indien je geen trap kunt lopen. dat mag toch wel wat veiliger / beter in deze tijd.

overal prima hotel en leuk verblijf maar schiet wel tekort om 5 sterren waar te maken.

Datum van verblijf: augustus 2020
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank hperdaems
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Saskia Hoogland, Guest Services / Front Office van Landgoed Lauswolt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 augustus 2020

Geachte gast,

Om te beginnen dank ik u heel hartelijk voor deze open en eerlijke beoordeling.
Het spijt me te lezen dat er diverse zaken niet volgens verwachting zijn verlopen.
Opmerkingen zoals de uwe zullen wij zeer zeker intern bespreken om zo ons product en service te kunnen verbeteren.
Hopelijk weerhoudt dit u niet om een volgend bezoek aan ons landgoed te brengen.
Het spreekt voor zich dat, mocht u dit plezierig vinden, ik heel graag contact met u opneem om deze beoordeling door te spreken.
Met een vriendelijke groet,
Saskia Hoogland

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 augustus 2020 via mobiele applicatie

Had m'n man een weekendje cadeau gedaan. Het was ook voor mij een cadeau: prachtige ruime suite, Wellness en een uitstekend diner in het restaurant. Personeel was super vriendelijk en gastgedreven. Ondanks alle ( noodzakelijke) corona maatregelen een erg welkom gevoel. Ook een uitstekend ontbijt!

Datum van verblijf: augustus 2020
Reistype: Reisde met een partner
1  Bedank ThieudeGroen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Saskia Hoogland, Guest Services / Front Office van Landgoed Lauswolt, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 augustus 2020

Geachte gast,
Heel hartelijk dank voor het achterlaten van deze beoordeling na het afgelopen verblijf.
Het wordt door ons zeer gewaardeerd dat u hiervoor de moeite heeft genomen.
Wat fijn om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf.

Wij zien in ieder geval uit naar uw volgende bezoek.
Heel graag “oant sjen” – tot ziens !
Met een vriendelijke groet,
Saskia Hoogland

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 augustus 2020

Wij hebben door de Corona tijd en door andere ernstige omstandigheden geen vakantie dit jaar en wij vonden het een te groot risico om bijvoorbeeld naar het Conservatoriumhotel te gaan ivm de drukte. Na enig zoeken vonden wij dit hotel.
Een vijfsterren hotel waar je helemaal in de watten zou worden gelegd. Een groot gedeelte van het hotel met name het spa gedeelte en de badkamer waren erg gedateerd. De badkamer was ook niet helemaal schoon. Vieze kitranden e.d.
Wij waren er om half één terwijl de kamer om half drie beschikbaar zou zijn. Bij de receptie zei een erg vriendelijke vrouw dat dat geen probleem was en dat ze al met de kamer bezig waren. Wij gingen even lunchen ( het eten was erg lekker, bediening had het zichtbaar te warm) en kwamen om twee uur terug bij de receptie. Daar werd ons verteld dat de kamer nog niet klaar was maar over een kwartiertje wel. Het werd dus exact half drie. Er zou een welkoms thee en koffie zijn met echt fries suikerbrood, die hebben we niet gezien. Bediening op het terras was heel erg traag.
Er was geen bediening bij het zwembad/ zonneweide terwijl die wel helemaal bezet was. Het eten s'avonds was erg goed, de wijnen erg lekker maar de bediening vooral correct. Conclusie: Het is een redelijk hotel maar beslist geen vijf sterren en een heel goed restaurant, alhoewel ik het ontbijt in tegenstelling tot wat er beschreven staat op de site niet spectaculair maar ook redelijk. Ook de medewerkers zijn van super vriendelijk tot ronduit chagrijnig. De medewerkers van de (denk ik) technische dienst waren erg vriendelijk.
Wij hebben in ieder geval geen moment het gevoel gehad dat we in de watten zijn gelegd.

Datum van verblijf: augustus 2020
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank jbos2016
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken