Travelocity
Orbitz.com
Priceline
CheapTickets
Beoordeeld op 17 september 2021

Voor het eerst op Ameland! En wat een ontvangst door de medewerkster van hotel Nobel. Als verrassing kregen we een upgrade naar de Kerksuite. Zo bijzonder om daar een paar dagen te mogen verblijven. Groot, mooi en wat een rust.
Mede hierdoor, het mooie weer en de prachtige natuur van Ameland hebben wij genoten van een onvergetelijke vakantie. En het personeel….allemaal even vriendelijk en hartelijk. Het ontbijt is heerlijk. Kortom: Hotel Nobel is een echte aanrader.

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 1 september 2021 via mobiele applicatie

Heerlijk geluncht. We werden heel vriendelijk ontvangen. De kinderen kregen gelijk een envelopje met een kleurplaat en potloden. Heel fijn want dan kunnen de wij even rustig de menukaart bestuderen. We hebben de steak tartaar en de sliders gehad. Erg goed van smaak en goede kwaliteit. Bediening was erg goed en vriendelijk. Wij voelden ons echt te gast. De kelner kwam zelf langs om een hondje van ballonnen te maken voor onze kinderen. Je verwacht zoiets niet bij een restaurant zoals Nobel maar dat het gebeurt is een leuke verrassing. Van dergelijke service kan menig restaurant nog wat leren. Wij komen zeker terug.

Beoordeeld op 20 augustus 2021 via mobiele applicatie

Zelden zo een gastvrij en vriendelijk hotel gehad. Onverwachts waren onze kinderen mee en echt alles werd in het werk gesteld om ze bij ons op de kamer te laten slapen. Het personeel (zowel van het hotel als het restaurant) is zeer vriendelijk en behulpzaam. Echt een aanrader om hier te verblijven. Wij komen zeker terug.

Kamertip: Het restaurant is erg goed. Ook om ‘s avonds nog lekker een borrel te drinken.
Beoordeeld op 14 augustus 2021

Vanwege de goede weersverwachting onlangs enkele dagen uit logeren geweest bij Hotel / Restaurant / Proeflokaal en wat allemaal niet meer: Nobel op Ameland. Laten we wel wezen, je betaald echt pittig wat maar dan krijg je ook wat. Voor Amelander begrippen valt Nobel in het hogere en dure segment. Maakten ze dit waar ? Ja ! Met een paar kleine aantekeningen..... De relatief jonge bediening, stuk voor stuk top, berekend voor hun taak en vriendelijkheid als gastvrouw/heer uitstralend. Het restaurant idem dito met een *. Ook voor een kop koffie met natuurlijk een Nobeltje erbij, uitstekend. Ontbijt, met corona regels, erg goed. De kamer(nr.22) modern ingericht met een echt uitstekend bed. De badkamer, mwah helaas een paar mindere dingetjes.... een lichte "putjes" lucht, licht flikkerend licht door een tweetal niet goed fungerende spotjes in het plafond. Een wat zwart/smerig uitziend (niet schoongemaakt ?) afzuigkapje. En, reeds roestvorming/schimmel bij de eigenlijk wat onhandige douchebak. Geen softclosing van de toiletbril, dit zijn we al lang niet meer tegen gekomen. Dit alles hoort dus niet voor deze prijs ! Hierdoor komen wij niet op een tien uit. Nobel heeft even werk te doen dus. Dan komt er na een volgend bezoek wellicht een tien uitrollen !

Beoordeeld op 21 juli 2021

Wat is dit een super fijn hotel. 2 nachten mogen slapen en genieten van de Gastvrijheid van het hele Nobel Team. Team met hoofdletter. Er hangt een hele fijne sfeer. Dat merk je aan alles. Hoe ze met je als gast omgaan maar ook mee elkaar.
Door de manier van bediening kregen we een waar VIP gevoel. Ze waren meedenkend welwillend en vriendelijk.
Het eten en drinken was erg goed zo lekker eet je niet vaak in een hotel.
Ook de kamer was overweldigend. Ruim met balkon grote badkamer met bubbelbad en douche.
Ik hoop hier nog wel is naar toe te gaan.

(O)Barend, Liselotte en team hartelijk bedankt voor deze geweldige ervaring. Geniet van jullie nieuwe keuken.

Kamertip: Neem een kamer en laat je onderdompelen in gastvrijheid
Datum van verblijf: juli 2021
  • Reistype: Reisde voor zaken