Beoordeeld op 1 september 2021 via mobiele applicatie

Heerlijk geluncht. We werden heel vriendelijk ontvangen. De kinderen kregen gelijk een envelopje met een kleurplaat en potloden. Heel fijn want dan kunnen de wij even rustig de menukaart bestuderen. We hebben de steak tartaar en de sliders gehad. Erg goed van smaak en goede kwaliteit. Bediening was erg goed en vriendelijk. Wij voelden ons echt te gast. De kelner kwam zelf langs om een hondje van ballonnen te maken voor onze kinderen. Je verwacht zoiets niet bij een restaurant zoals Nobel maar dat het gebeurt is een leuke verrassing. Van dergelijke service kan menig restaurant nog wat leren. Wij komen zeker terug.

Beoordeeld op 20 augustus 2021 via mobiele applicatie

Zelden zo een gastvrij en vriendelijk hotel gehad. Onverwachts waren onze kinderen mee en echt alles werd in het werk gesteld om ze bij ons op de kamer te laten slapen. Het personeel (zowel van het hotel als het restaurant) is zeer vriendelijk en behulpzaam. Echt een aanrader om hier te verblijven. Wij komen zeker terug.

Kamertip: Het restaurant is erg goed. Ook om ‘s avonds nog lekker een borrel te drinken.
Beoordeeld op 14 augustus 2021

Vanwege de goede weersverwachting onlangs enkele dagen uit logeren geweest bij Hotel / Restaurant / Proeflokaal en wat allemaal niet meer: Nobel op Ameland. Laten we wel wezen, je betaald echt pittig wat maar dan krijg je ook wat. Voor Amelander begrippen valt Nobel in het hogere en dure segment. Maakten ze dit waar ? Ja ! Met een paar kleine aantekeningen..... De relatief jonge bediening, stuk voor stuk top, berekend voor hun taak en vriendelijkheid als gastvrouw/heer uitstralend. Het restaurant idem dito met een *. Ook voor een kop koffie met natuurlijk een Nobeltje erbij, uitstekend. Ontbijt, met corona regels, erg goed. De kamer(nr.22) modern ingericht met een echt uitstekend bed. De badkamer, mwah helaas een paar mindere dingetjes.... een lichte "putjes" lucht, licht flikkerend licht door een tweetal niet goed fungerende spotjes in het plafond. Een wat zwart/smerig uitziend (niet schoongemaakt ?) afzuigkapje. En, reeds roestvorming/schimmel bij de eigenlijk wat onhandige douchebak. Geen softclosing van de toiletbril, dit zijn we al lang niet meer tegen gekomen. Dit alles hoort dus niet voor deze prijs ! Hierdoor komen wij niet op een tien uit. Nobel heeft even werk te doen dus. Dan komt er na een volgend bezoek wellicht een tien uitrollen !

Beoordeeld op 21 juli 2021

Wat is dit een super fijn hotel. 2 nachten mogen slapen en genieten van de Gastvrijheid van het hele Nobel Team. Team met hoofdletter. Er hangt een hele fijne sfeer. Dat merk je aan alles. Hoe ze met je als gast omgaan maar ook mee elkaar.
Door de manier van bediening kregen we een waar VIP gevoel. Ze waren meedenkend welwillend en vriendelijk.
Het eten en drinken was erg goed zo lekker eet je niet vaak in een hotel.
Ook de kamer was overweldigend. Ruim met balkon grote badkamer met bubbelbad en douche.
Ik hoop hier nog wel is naar toe te gaan.

(O)Barend, Liselotte en team hartelijk bedankt voor deze geweldige ervaring. Geniet van jullie nieuwe keuken.

Kamertip: Neem een kamer en laat je onderdompelen in gastvrijheid
Datum van verblijf: juli 2021
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 10 juli 2021

Wij verbleven vier nachten in een van de nieuwe lofts van Hotel Nobel. Deze bevinden zich op korte afstand van het hotel in een apart gebouw. De lofts zijn fraai en mooi uitgevoerd en de ontvangst was vriendelijk. Echter, wat wij niet wisten is dat in hetzelfde gebouw ook studenten worden ondergebracht die in de horeca op Ameland werken. Die kwamen tot ruim na middernacht met veel herrie thuis en vertrokken 's morgens vroeg met slaande deuren, waardoor we geen oog dicht deden. Dit hebben we gemeld bij het hotel. Er werden excuses en een hapje en drankje aangeboden, waar het ons echter niet om te doen was. Uiteindelijk hebben we twee van de vier nachten nauwelijks en de overige twee slecht geslapen. Daar betaal je 250euro per nacht voor en bij vertrek wordt er niet eens even geinformeerd hoe het verder verlopen is. Mooie lofts maar helaas niet goed voor je nachtrust door alle herrie en de reactie van het hotel was teleurstellend.

Kamertip: Boek de lofts niet.
Datum van verblijf: juni 2021
Koen Van der Plank, General Manager van Hotel Nobel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juli 2021

Beste HansA471,

Wat jammer dat jullie niet de ervaring hebben gehad die jullie verwacht hebben. Mijn collega Tessel heeft een aantal maal tijdens jullie verblijf contact gehad met jullie over de door u genoemde geluidsoverlast. Wij hebben u hierop inderdaad een aanbod gedaan voor een drankje en een hapje bij ons in restaurant Nobel. Wij hebben u daarna nog een aantal maal gesproken of wij nog iets voor u konden betekenen. Blijkbaar zijn wij niet adequaat genoeg geweest in ons handelen, waarvoor mijn welgemeende excuses.

Naar aanleiding van uw klacht hebben wij nu een aantal dingen veranderd in onze Houses & Lofts waardoor er geen enkele overlast meer zou moeten zijn.

We hopen dat uw ervaring u er niet van weerhoudt naar het prachtige Ameland te komen en te genieten van al het mooist op het eiland.

Met vriendelijke groeten,
Koen van der Plank