“heerlijk gegeten”
Beoordeling van Portunus

Portunus
Geclassificeerd als nr. 5 van 11 Restaurants in Terherne
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig gelegen aan het water. Heerlijk gegeten en echt ontzettend aardige bediening. Ouderwetse rabarbermoes. Jammie.

2 mei 2018 beoordeeld

Terherne, een straatje in en aan het water ligt dan een simpel ogend eetcafe. Met eetcafes kun je alle kanten op, tegenwoordig is het vaak gewoon goed. Dat is hier zeker ook het geval. De maaltijd is met zorg bereid, vooraf scampi's, groot en lekker, en daarna voor mijn vrouw een vis en ik nam, even niet lettend op de milieuregels, een biefstuk. Black angus, toe maar. En die bleek perfect, ook al werd niet gevraagd hoe ik hem wilde. Supermals als in een goed restaurant. De prijs is ook die van een restaurant, ik stel dus voor hier te spreken van een restaurant in een bescheiden pand. Een mooi uitzicht over het water krijg je er gratis bij, net als het tafelwater. Hulde aan de keuken.

23 juli 2017 beoordeeld

De Angusbeef was Superlekker !geen poespas maar kwalitatief goed eten. Zeer vriendelijke bediening. Prachtig uitzicht.Een lekker ijsje met advocaat om alles af te sluiten. Een aanrader.

15 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was weer zoals gewoonlijk heel goed.
De bedienig was weer top en heel vriendelijk.
Ik heb eigenlijk maar 1 minpuntje gooi die smerige Pepsi cola eruit en ga Coca cola verkopen .

30 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed gegeten , bediening was vriendelijk en goed. Sfeer was gezellig met goede muziek . Komen hier zeker terug als we in de buurt komen.

Reizigers die Portunus bekeken, bekeken ook

Terherne, Friesland

In Portunus geweest? Deel je ervaringen!