Mjle
Wouw, Nederland

Dagje varen

Beoordeling van De Mariahoeve
4,0 van 5 bollen15 sep 2020 beoordeeldvia mobiele applicatie
We werden vriendelijk ontvangen door de eigenaar. Na een uitgebreide uitleg over het vaarplan, werd ons uitgelegd hoe we de sloep moesten bedienen. De sloep zag er netjes uit en het was een plezier om er mee te varen. Zeker voor herhaling vatbaar.
Datum van verblijf: september 2020
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.6 km van De Mariahoeve
  • ZenHotels.com
0.5 km van De Mariahoeve
0.5 km van De Mariahoeve
Verdien Trip Coins na je verblijf
0.6 km van De Mariahoeve
Gratis parkeren
Heerlijk terras aan het water
  • ZenHotels.com
    Volledig restitueerbaar
    4.4 km van De Mariahoeve
    Meer hotels in Terherne bekijken
    Beoordeeld op 5 juni 2019

Een week verblijf in "De Mariahoeve" en je komt er weer tot rust, de gastvrouw en gastheer doen alle moeite om het je naar de zin te maken. Op alle vragen hebben of zoeken ze een oplossing. De kamer in het prachtige gebouw is netjes en zelfs voorzien van koelkast en kookgelegenheid. Er is een apart dagverblijf waar je van een ontbijt kunt genieten, krantje kunt lezen en een koelkast met diverse frisdranken en wat sterker spul en dat voor zeer schappelijke prijzen.Verder zijn er diverse boten te huur. Motoren kunnen in de garage gestald worden.

Kamertip: Alle kamers liggen aan het vaarwater en er is ligplaats voor een eigen boot
    Datum van verblijf: mei 2019
    Beoordeeld op 29 oktober 2018

Vriendelijke hosts Barry en Greet. Rustige b&b in watersport gebied. Perfect ontbijt en goede kamer.mooie uitvalsbasis voor Joure , Sneek en Leeuwarden.Terherne bekend van tv serie De Kameleon. Leuke speelruimte in dorp hier naar vernoemd,

Datum van verblijf: oktober 2018
    Beoordeeld op 16 augustus 2018

Hadden geboekt met bongo bon deze was plots maar dehelft meer waard opleg voor de kamer ontbijt (niet veel zaaks vogels vlogen binnen en buiten zelf koffie zetten opruimen )
    Bedden zeur goed maar de kamer erg klein en verouderde kamer kleine badkamer handboeken die zijn beste tijd hadden gehad

Kamertip: Uitzicht ok voor de voorkant
    Datum van verblijf: augustus 2018
    Beoordeeld op 21 juni 2018

Met de motorclub een weekendje Friesland gedaan in juli 2017. De Mariahoeve is een erg leuke en gastvrije plek om te verblijven!! Goed eten (dineren) kun je op loopafstand. Prima kamers (geen airco) en een goed ontbijt!
    Een aanrader!
    Je kan er een bootje huren en ermee de friese meren op.
    Doen we zeker nog een keertje over.!

Datum van verblijf: juli 2017
    Beoordeeld op 17 oktober 2017

Eind September een weekje genoten van een verblijf op de Mariahoeve.
    We hadden een arrangement geboekt, slapen & sloep. Prima kamer/appartement.
    De eigenaren zijn heel aardig, we zijn afgeweken van de vaste aankomst en vertrekdag voor een weekverblijf, helemaal geen probleem. De instructies voor gebruik van de sloep en vaarroutes waren uitstekend. Zonder vaarervaring een geweldige week gehad met dagelijks uitstapjes met de sloep,

Datum van verblijf: september 2017