“Prima lunch ”

DorpsKamer eten&drinken de
Geclassificeerd als nr. 1 van 36 Restaurants in Ermelo
Keukens: Frans, Nederlands
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Beschrijving: Wij laten u graag kennismaken met onze verrassingen uit de keuken. Ook onze medewerkers in de bediening stellen alles in het werk om u een geweldig en aangenaam verblijf in de DorpsKamer te laten beleven. De DorpsKamer is sfeervol ingericht met verschillende kamertjes met eigen warme, huiselijke interieurs. Zoals veel van onze gasten zeggen: "Uitgaan waar je je thuisvoelt!". Ook voor gezelschappen zijn de mogelijkheden legio. Wij hopen u graag (weer) eens in de DorpsKamer te ontmoeten. Heeft u nog vragen of wensen, dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Graag beantwoorden wij uw vragen en graag maken wij uw wensen waar.
7 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vrienden heerlijk op het terras in de zon geluncht. De maaltijdsalade met warme kip is mijn favoriete lunchgerecht bij de Dorpskamer. Bediend personeel komt zeer regelmatig vragen of je nog iets wilt drinken, dat wordt op een gegeven moment wel irritant. Ook had ik de koffie nog niet op en werd het kopje al weggehaald. Enkele minuten later komt een ander personeelslid vragen of ik nog wat wil drinken. Van binnen ziet het restaurant er sfeervol uit.

Datum van bezoek: juni 2019

18 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond hier heerlijk gegeten op het zonnige terras. Voor kinderen zijn er een aparte gerechten (met passende prijzen). Het restaurant heeft een (gratis) parkeerplaats. De bediening was vlot en vriendelijk. Kom hier vast nog een keer terug.

11 mei 2019 beoordeeld

Een dag van tevoren gereserveerd voor een zaterdagavond maar de beste tijden waren al bezet. Dus maar wat vroeger gegaan. Leuke sfeer met gezellige inrichting. Prima gegeten. Efficiënt bedient zonder het idee weggekeken te worden. Zeer ruime keuze van de menu kaart.

10 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima restaurant, waar je terecht kunt voor diverse gerechten met vlees/ vis of vegetarisch.
De hoofdgerechten zijn wat aan de dure kant, maar de kwaliteit van het eten is goed.
De bediening is vriendelijk.

4 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een sfeervolle eetgelegenheid.
Bediening netjes, vlot en attent.
Eten was heerlijk; geitenkaas salade vooraf en biefstuk 'surf&turf' als hoofdgerecht (een aanrader).
Wij komen hier absoluut nog eens terug!

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die DorpsKamer eten&drinken de bekeken, bekeken ook

Harderwijk, Gelderland
Harderwijk, Gelderland

In DorpsKamer eten&drinken de geweest? Deel je ervaringen!