Ruud C
Eindhoven, Nederland

Een fijn verblijf in de bossen

Beoordeling van Het Roode Koper
5,0 van 5 bollen16 mrt 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Een prachtige oude villa die verstopt ligt in de bossen. Dit keer was eigenlijk alles goed, vanaf ontvangst tot vertrek. Ontbijt en de dinners waren uitstekend. Hele correcte en attente medewerkers die klaar staan voor jou. De suites zijn ruim,en heel sfeervol. Het hotel ligt een mooi stukje van de Veluwe.
Datum van verblijf: maart 2024
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Priceline
  • eDreams
10.8 km van Het Roode Koper
Meer hotels in Ermelo bekijken
Beoordeeld op 23 februari 2024

Een echte parel onder de vele mooie hotels en restaurants die tot de Relais & Chateaux-keten behoort. Een prachtig groot domein in de Veluwe met een grote mooi aangelegde tuin, met ook nog een verwarmd buitenzwembad (helaas pas vanaf april) en tennisbaan midden de bomen. Knusse salons met een boeiende bibliotheek. Kamer was perfect met heerlijk zicht op het park. Ook de avondmenu en het ontbijt waren top. Bediening is super professioneel maar gelijktijdig gepassioneerd attent.We komen terug en met meer tijd

Datum van verblijf: februari 2024
Beoordeling verzameld in samenwerking met Relais & Chateaux
Beoordeeld op 22 december 2023

Restaurant: kleine gerechten, prima bereid. Maar alléén vis en hoofdgerecht: duif. Geen andere keuze. En dat in het wildseizoen! Geef mensen igg de keuze tussen vlees of vis. Personeel komt steeds tussen gesprekken door, zelfs bij een toespraak

Datum van verblijf: december 2023
Beoordeeld op 10 november 2023

prachtige locatie midden de bossen van de Veluwe.Prima ontvangst van onze groep en begeleiding naar de kamers. Mooie kamers, alles in Engelse landhuisstijl, net als het hele hoofdgebouw.Zeer mooi groot goed onderhouden terrein met buitenpool voor de zomer.Maaltijden in restaurant van behoorlijk goed niveau evenwel geen ster.
Ontbijt de 1ste dag wat karig, de 2de dag na onze opmerkingen perfect.Mooie zalen waar de lekkere maaltijden opgediend worden. eten op niveau doch geen ster. Prima personeel zoals het verwacht wordt bij een Relais & Chateau.Minpuntjes : grote wijnkaart doch heel wat wijnen uitgeput.eerste dag flesjes water op nachttafeltjes, 2de dag al niet meer.Handdoekenservice viel ook weg
Conclusie : topzaak maar niet de absolute top welke je bij R&CH zou verwachten

Datum van verblijf: oktober 2023
Beoordeeld op 6 november 2023 via mobiele applicatie

Voor ons inmiddels een beetje vaste prik om paar dagen per jaar naar het roode koper te gaan.
Heerlijk hotel, lekker lui, mooie kamers, prima service. Beetje stijfjes maar dat is meer schijn. Als je er vaker komt valt dat niet meer op. Wat wel op blijft vallen is het schitterende hotel, de ligging en, voor mij, het beste ontbijt dat je je kunt wensen.

Datum van verblijf: november 2023
Beoordeeld op 21 oktober 2023

Diner met een grote groep in een aparte zaal was een waar genoegen. Om onze relaties te bedanken voor de samenwerking en het vertrouwen organiseren wij jaarlijks een diner. Het is van groot belang dat dit tot in de puntjes is verzorgd en dat het voor onze ervaren gasten een bijzondere beleving is. Wij hebben genoten van een heerlijk diner en in goed overleg met de toegankelijke sommelier Jasmijn een aantal prima bijpassende wijnen uitgezocht. Een geslaagde avond op een geslaagde locatie.

Datum van verblijf: oktober 2023
  • Reistype: Reisde voor zaken