“Het ontvangst viel gelijk”
Beoordeling van Sprang Restaurant Van

Sprang Restaurant Van
Geclassificeerd als nr. 4 van 38 Restaurants in Ermelo
Beschrijving: Welkom bij restaurant Van Sprang; centraal in onze filosofie staat "samen"; Samen kiezen, samen delen, samen proeven! U komt bij ons voor een complete avond uit. Samen genieten van ingrediënten en recepten van over de hele wereld. Met elkaar maakt u een keuze uit meer dan 50 gerechten van de menukaart. Alle gerechten hebben de grootte van een tussengerecht en zijn deelbaar. We serveren uw gerechtjes per gang midden op tafel; Samen kiezen, samen delen, samen proeven! Samen beleven!
1 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het ontvangst viel gelijk al in de smaak, met humor en een lach, lekker ontspannen d. De inrichting van het restaurant is zeer mooi. Het personeel zeer vriendelijk en zorgden goed voor hun gasten. En dan het eten, echt voortreffelijk. Met z’n vieren wel 20 verschillende hapjes gehad en alles was zeer lekker. Voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: oktober 2020

30 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel gezellige avond gehad met ontzettend lekker eten van zeer goede kwaliteit en zeer vriendelijke bediening. Zeker aan te bevelen en voor herhaling vatbaar. Zelden zoveel verschillende gerechtjes gegeten die zonder uitzondering allemaal heel erg lekker waren. Ik geef jullie een dikke 10!

12 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ruim drie uur getafeld in het restaurant met een luxe inrichting.
De gerechten waren kwalitatief goed en ruim. Desserts vielen ook goed in de smaak!

6 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Alle gangen kwalitatief heel goed. Vlees heerlijk mals, lekker gekruid.
Sfeer gezellig, bediening vriendelijk en snel. Aanrader!

6 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles was perfect, de ambiance, kwaliteit van het eten en de vriendelijkheid van het personeel. Het concept is goed, je wordt als het ware gedwongen rustig de tijd te nemen om rustig te genieten

Reizigers die Sprang Restaurant Van bekeken, bekeken ook

In Sprang Restaurant Van geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.