“Top-eten”
Beoordeling van Alberto's

Alberto's
Geclassificeerd als nr. 10 van 39 Restaurants in Nijkerk
4 weken geleden beoordeeld

Verrassend mooi opgediend eten van top kwaliteit. Zeer smakelijk, fijne ambiance en prettig personeel.

Datum van bezoek: september 2019

7 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk terras op het plein, maar wat waren we extreem teleurgesteld over de kwaliteit van het eten. De Spicy Pollo pizza and de Pesto Lasagne hadden niet slechter kunnen zijn. De pizza was mega dun(wat juist heel lekker kan zijn) en had bizar weinig topping, de kip leek op die stukjes diepvrieskip wat je op je Subway broodje kan kiezen en de tomatensaus was moeilijk te bekennen, zie foto. De lasagne was meer doodgekookte room en we moesten met veel moeite zoeken naar de pastabladen onder de derrie. Wederom, de foto’s zeggen alles. 40 euro verder. Gelukkig zat er een jumbo om de hoek.

Datum van bezoek: september 2019
27 augustus 2019 beoordeeld

Albertos's is een prima zaak waar je zowel gezellig buiten als binnen kunt eten.
De pizzas zijn niet echt goedkoop, maar je krijgt er ook iets voor.
Reserveren is noodzakelijk want het is er altijd druk.
Aanrader dus.

18 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het terras is uitnodigend en de zon voldoende warm om deze avond lekker buiten te eten.

Prima biertje - IPA van de tap! - in een leuk, apart glas. Lekker en goed aangekleed broodplankje maken samen een goede start.
Vooraf de Vitello (zalig!!) en mijn vrouw nam de carpaccio (goed maar moest het toch afleggen tegen de vitello)
Daarna voor mijn vrouw de rijkgevulde frutti di mare (heel goed) en ik mocht de Saltimbocca uitproberen. Prima. Knapperige groente en een bijzonder lekkere jus.
Positief kritisch bedoeld maar de side dish is ietwat karig. Een schaaltje gebakken aardappeltjes en een bakje groen. Mag wat gevarieerder en ruimer.
Het ijsje - de Gelato Alberto - is goed, het kaasplankje prima op (kamer) temperatuur maar qua variëteit wat “saai”. Geen echt verrassende smaken. De heerlijke stroop maakt veel goed, de dessertwijn is top. Toast of brood ontbreekt helaas.
Binnen is de inrichting trendy, maar niet te, en gezellig. De toiletten zijn design, ruim en schoon.
En de bediening......die is vlot, gezellig, vriendelijk en deskundig.
Zeer zeker een aanrader.

14 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten, goeie service. Ruime keuze uit pasta’s (daar gingen we voor).
We gaan er zeker nog een keer heen!

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Alberto's bekeken, bekeken ook

In Alberto's geweest? Deel je ervaringen!