“Fietsen”
Beoordeling van Strandhuys

Strandhuys
Geclassificeerd als nr. 20 van 39 Restaurants in Nijkerk
Beschrijving: Uitkijk op zand en water De naam Strandhuys doet misschien al een belletje rinkelen! In een leuk houten huisje, de balken en bar van natuurlijke materiaal, pal aan het strand, wordt fijn Frans eten geserveerd. Het grote terras kijkt uit over zand en water, waar dus voor de kinderen volop vertier is. Tevens een hele mooie trouwlocatie in Nijkerk.
14 september 2019 beoordeeld

Strandhuis .koffie waren we an toe.na lange fietstocht .heerlijk op t terras .met appeltaart en slagroom .nde koffie op .appeltaart kwam vonden we beetje niet horen .maar t was wel lekker.

Datum van bezoek: september 2019

18 augustus 2019 beoordeeld

Ik was er een jaar niet geweest, maar wat is het er mooi geworden, een heel prachtige eigentijdse ambiance, met een sfeervolle beachy flavour.
Gerund door een jong dames team, die echt graag willen en heel gastvrij zijn.
De koffie, cappuccino en thee is heerlijk en de broodjes van ouderwets goeie kwaliteit voor een redelijke prijs, kortom hier kom je graag terug.
Vandaar dat ik er een dag later met mijn vrouw ook ben geweest en ook die vindt het fantastisch, een mooi meubilair, prachtig terras, nu nog dat mooie zonnetje!

Datum van bezoek: augustus 2019
21 juli 2019 beoordeeld

Prima en vriendelijke bediening. Gezellig en heel rustig gelegen aan een haven. Oplaadpunt beschikbaar.

Datum van bezoek: juli 2019
5 juni 2019 beoordeeld

Uitstekende locatie voor een tussenstop. Mooie plek om even van de fiets te stappen tussen Nijkerk en Spakenburg. Prima hamburgers, echt lekker met prima friet. De zalmburger is ook aan te bevelen. Porties zijn groot genoeg, prijzen zijn prima. net verbouw, leuke sfeer en voor de zomer prachtig terras aan het water.

Datum van bezoek: juni 2019
31 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen hier uit tijdens ons rondje fietsen. Nette strandtent met vriendelijk en behulpzaam personeel. We hebben heerlijk in de zon op het terras gezeten. Genoeg keuze op de kaart.

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Strandhuys bekeken, bekeken ook

In Strandhuys geweest? Deel je ervaringen!