Mirjam V
Limburg, Nederland

Hotel netjes in orde

4,0 van 5 bollen28 sep 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Keurig hotel. Kamer niet groot, maar schoon en alles aanwezig. Apparte waterkoker een grote plus.
Zwembad niet groot, maar genoeg om even lekker te zwemmen. Sauna en natte sauna erg fijn.
Ontbijt keurig in orde, voldoende keuze.
1 maal diner gegeten, 3 gangen menu. Gerechten erg lekker, portie precies voldoende.
Datum van verblijf: september 2023
Kamertip: Fiets meenemen en in de omgeving mooie fietsroutes
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Bruidssuite in interieurstijl Zwaan
8.5 km van Hotel Golden Tulip Ampt van Nijkerk
Zwembad
Meer hotels in Nijkerk bekijken
Beoordeeld op 1 september 2023

Wij hebben hier van 27 t/m 30 augustus 2023 doorgebracht .
We hebben geboekt via Voordeeluitjes, en onze ervaring is dat dit één van de betere hotels was die wij hebben geboekt via deze site.
Mooie, ruime kamer met gerenoveerde badkamer.
Het eten was voortreffelijk, wij hadden drie avonden diner inclusief.
Supervriendelijk personeel. Toen ik vertelde dat een vriendin jarig was tijdens ons verblijf, is ze op een erg leuke manier verrast!
Rond het hotel ziet het er netjes en mooi uit. Een aanrader dus, wat ons betreft!

Datum van verblijf: augustus 2023
Beoordeeld op 26 augustus 2023

top verblijf gehad in 2022 augustus met vriendelijk personeel en lekker eten enz , genoten van zwembad dochter en ook veel groot steden in buurt
moesten we in buurt zijn zouden we zeker back gaan .

Kamertip: goede doorstroom naar bepaalde steden
Datum van verblijf: september 2022
Beoordeeld op 13 augustus 2023

Via voordeeluitjes 2 nachten met diner geboekt bij dit hotel. Personeel is redelijk oke. Komen niet al te ervaren over, maar zijn wel aardig. We hadden de junior suite geboekt, maar dit was niks specialers dan de standaard kamers, alleen veel groter. Jammer.

De kamers zijn erg gedateerd. Wij hadden een erg oud en vies bankstel in de kamer staan. Heel erg onsmakelijk, leek alsog er iemand ooit een ongelukje op die bank gehad heeft. Het bed was groot en schoon, maar lag niet lekker naar mijn persoonlijk voorkeur. De badkamer heeft een systeemplafond en scoort vooral op afwerking een dikke onvoldoende. Stuur hier een klusjesman heen voor 1 uur en hij kan een wereld van verschil maken. Loszitten delen, vieze kitranden etc. Er is een tv in de kamer aanwezig, hier wil ik de tip voor geven aan het hotel om deze te moderniseren met smart functionaliteit. Dit kan al met een chromecast zoals ik in andere hotels tegengekomen ben.

Al met al zijn we weinig op de kamer geweest, want het stelde gewoon niet veel voor en was sfeerloos.

Het restaurant was wel erg fijn! Daar is de afwerking wel top en is het personeel attent en aanwezig op een goede manier. We hadden een drie gangen diner, en het was heerlijk! Voor ons zat het diner bij de prijs in, ik weet niet of het voor de volle prijs het wel waard geweest zou zijn.

Het ontbijtbuffet is niks speciaals, maar wel gewoon veel en lekker.

In Nijkerk is weinig te beleven, maar er zit een bushalte bij het hotel waardoor je snel op het station kan zijn en dan met de trein naar Amersfoort kan gaan.

Wij hebben 330 euro betaald voor 2 overnachtingen en een 3 gangen diner, ik zou hier volgende keer niet meer dan 200 euro voor over hebben.

Kamertip: Neem vooral de trein naar Amersfoort voor een dagje uit.
Datum van verblijf: augustus 2023
Beoordeeld op 5 augustus 2023

Super schoon hotel. Goede accommodatie en erg vriendelijk personeel. Het ontbijt en avond eten waren super. Leuke zwembad alleen jammer dat de bar niet open was. Mooie omgeving en je kunt leuk winkelen in Nijkerk.

Datum van verblijf: juli 2023
Beoordeeld op 16 juli 2023

Via Voordeeluitjes.nl een lang weekend in Hotel Ampt van Nijkerk geboekt.
Check-in was redelijk, echter na dit moment hoef je van de receptiemedewerkers geen goedemorgen meer te verwachten.
Bedienend personeel onervaren en totaal niet op elkaar ingewerkt.
Keuze van het diner welke bij het arrangement was geboekt, zeer matig en weinig keuze. De viskeuze, werd door mijn vrouw nog wel met een voldoende beoordeeld, echter de steak Bavette was zo taai, dat ik deze retour keuken heb gestuurd. Het alternatief was een Hamburger of sate, want meer was er niet voorradig. De overige dagen hebben wij gekozen om buiten het hotel te dineren. De ligging van het hotel is wel prima en een goede uitvalbasis voor fietstochten. Onze kamer was donker en gedateerd, de vloerbedekking was ranzig en aan vervanging toe. De badkamer was schoon, maar het weer zit in de kitranden. Voor € 12,50 extra hadden wij een kamer met terras/balkon.
In het zwembad wordt vrijwel dagelijks les gegeven.
Ons verblijf beoordelen wij met een dikke "ONVOLDOENDE"

Kamertip: Tip: zoek een ander Hotel of arrangement.
Datum van verblijf: juni 2023