“Zalig”

Keukens: Europees
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
11 september 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten prijs kwaliteit top 👌 de bediening Los zeer vriendelijk en correct het eten top de smaken goed de kok kwam aan tafel ons bedienen met soepje uit de menu vriendelijke kerel ..hij geef kwa koken nog meer in ze mars denk ik ...tip geefbij de heerlijke vis de salsa niet en gebakken aardappelen zo mooi vis zo mooi bordje zo heerlijke smaken ...iets anders vb een puree van spinazie of ...talent genoeg de kok gr de 2 belgieshe dames

Datum van bezoek: september 2023

24 juni 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten bij Restuarant kade 10.
De prijs kwaliteitsverhouding is uitstekend, vriendelijk en oplettend personeel.

Datum van bezoek: juni 2023
21 juni 2023 beoordeeld

Net geluncht hier. Lekker aan de overkant van de kade. Leuk terras waar je kunt zit te eten.

Geweldig zeg. Het heeft zo gesmaakt.

Vadym, onze kelner, is heel erg vriendelijk, beleefd en behulpzaam. Lieve en zorgzame man.

Jurian (excuus als dit een verkeerde spelling is), de kok, ook een heel leuke man. Kwam alles over het eten uitleggen en nou nou zeg, wat maakt hij smaakvolle eten - echt, eerste klas. Mijn smaakpapillen werden echt op de proef gesteld

We komen vanavond terug om te dineren zo goed is het hier. Ik hoop zo dat Jurian vanavond ook onze maaltijd klaar maakt - 10/10.

Heel hoog aangeraden. Bedankt Vadym en Jurian voor een geweldige service en heerlijke lunch.

In de avond zijn we terug gegaan om te dineren. Weer spectaculair. Sebastián, de eigenaar nam tijd om een operatie te maken met alle cliënten. Zeer vriendelijke man en hij laat je je echt welkom voelen.

Dit keer hadden we Luka als kelner. Een hele lieve jonge man, erg beleefd en werkte op een zeer professionele manier. Luka nam ook de tijd om een praatje te maken me de cliënten.

En Jurian, Jurian, Jurian, de kok. Weer geweldig gekookt voor ons. Top kok. Zijn eten smaakt zo erg lekker - gewoon top. Wat ook een persoonlijke ‘touch’ gaf was dat Jurian ook uit de keuken kwam om het eten te brengen. Het is heel zeldzaam dat je de kok van een restaurant ontmoet dus dit maakte het extra leuk.

Echt waar ik kan niet genoeg zeggen over Kade 10. Super, super, super.

We gaan morgen richting huis maar we gaan daar eerst weer lunchen.

Als wij weer in Nijkerk zijn staat Kade 10 bovenaan als eeltplek voor ons.

Datum van bezoek: juni 2023
23 maart 2023 beoordeeld

Gezellige plek voor een romantisch en goed diner. Begonnen met een goed glas Franse rosé bij de lamsham met selery salade - heerlijke smaken combi. Gevolgd door een heerlijk kopje paddenstoelensoep. En als Hfd ger. de diamanthaas met groene asperge en jus van Thijm, perfecte quisson en uitstekend op smaak. Met een glas Primitivo top.
Toen nog een lekker en simpel dessert van lange vingers met trifle en daarbij een glaasje Saussignac een dessertwijn die er perfect bij smaakt. Kortom een 9 + voor zulke lekkere gerechten. Dan nog een lekkere cappuccino en dan ga je voldaan en tevreden naar huis!

Datum van bezoek: maart 2023
5 maart 2023 beoordeeld

Heerlijk gegeten, voorgerecht heilbot was perfect, pastinaaksoep met gember echt heerlijk, hoofdgerecht runderentrecote was prima, grote portie. Dessert was lekker. Voor het 4 gangen menu en de prijs, zeker het aanbevelen waard. Superleuke en vriendelijke bediening, heel attent en oplettend met glutenvrije gerechten, complimenten!!

Datum van bezoek: januari 2023

Reizigers die Brasserie Kade 10 bekeken, bekeken ook

Amersfoort, Utrecht Province

In Brasserie Kade 10 geweest? Deel je ervaringen!

© 2024 Tripadvisor LLC Alle rechten voorbehouden.

Deze versie van onze website is gericht aan mensen die spreken in . Als je een inwoner bent van een ander land of andere regio, selecteer de juiste versie van Tripadvisor voor jouw land of regio in het vervolgkeuzemenu.