“Lekkere lunch met m'n meisje”
Beoordeling van Brasserie Kade 10

Brasserie Kade 10
Geclassificeerd als nr. 2 van 36 Restaurants in Nijkerk
Keukens: Europees
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke vakantie lunch genoten dankzij reisbureau TUI Nijkerk. En natuurlijk ook de Top bediening en keuken van Kade10. Een goede betaalbare aanrader voor ieder wat wils.

26 mei 2018 beoordeeld

De sfeer is goed en het eten lekker. De kaart niet al te uitgebreid, maar wat erop staat is van goede kwaliteit. Al een aantal keer gegeten en vooral het wisselend menu is een aanrader.

28 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op het laatste moment nog gereserveerd en daar heeft het personeel veel moeite voor gedaan. Dat was fijn.
Ze legden uitgebreid uit welke gerechten aanbevolen werden. En het eten was heerlijk.
De sfeer was wat kil, maar dat is smaak verschil

28 april 2018 beoordeeld

Als onderdeel van een arrangement met 24 personen in de zaal gegeten. Frans ingericht. Viergangen diner was uitstekend. Ober regelde alles voor ons. Prima gedaan!!

18 april 2018 beoordeeld

Nadat ons een goede uitleg van de menukaart was gegeven, hebben wij gekozen voor het zelf samen te stellen 4 gangen menu a 25 euro per persoon. Een heerlijke volle uiensoep vooraf, gevolgd door een pittig tartaartje op toast, vervolgens als hoofdmenu een sappige kotelet met een fantastische saus. Als klap op de vuurpijl een snicker met ijs en een heerlijk kaasje. Een echte aanrader.

Reizigers die Brasserie Kade 10 bekeken, bekeken ook

In Brasserie Kade 10 geweest? Deel je ervaringen!