“goed eten en vlotte bediening op een mooi plekje in Nijkerk”
Beoordeling van Grand Café LUST

Grand Café LUST
Geclassificeerd als nr. 1 van 68 Restaurants in Nijkerk
Prijsklasse: € 3 - € 29
11 mei 2024 beoordeeld

Mooie plek in Nijkerk, goed eten. Bediening die avond was snel ondanks de drukte. Het werd iets minder snel tegen het einde van de avond. We waren met 7 man, lekker gegeten. Wel had 1 van de mannen erg last van de maag erna. Moeilijk te zeggen of het aan het eten lag.

Datum van bezoek: mei 2024

6 mei 2024 beoordeeld

Heerlijk gegeten, erg vriendelijk personeel, een mooi restaurant.
Wat wil een mens nog meer?
Wij komen zeker nog eens terug!

Datum van bezoek: mei 2024
5 mei 2024 beoordeeld

5-gangenmenu met bijpassend wijnarrangement was genieten. Heerlijk gegeten en gedronken, gezellige sfeer en top personeel. Zeker een aanrader!

1 mei 2024 beoordeeld

De uitstraling op de foto’s kwamen niet overeen met de werkelijkheid.
Plekje in de serre was prima maar gezellig was het zeker niet ingericht.
Statig en het was er koud.
En het eten werd warm opgediend maar was snel koud. Borden waren niet heet.

28 april 2024 beoordeeld

We genoten van de atmosfeer, terwijl het extreem druk was op deze Koningsdag. Robert en zijn team hebben een geweldige performance geleverd. Door razendsnel drankjes (Ultima rosé) en eten te leveren. Nu dagelijks verse soep en dat proef je, nu Koningssoep en vrijdag Tom Ka Kai soep - zo lekker! Heerlijk vers brood erbij.
Hoofd gerecht sukade lapjes, zulke pure smaken top kwaliteit en de saté jammie.
Een heerlijk dessert -coupe Lust en een frambozentaartje, plaatjes en zo lekker en om het af te maken heerlijke cappuccino. Wat hebben we genoten!

Reizigers die Grand Café LUST bekeken, bekeken ook

Nijkerk, Gelderland

In Grand Café LUST geweest? Deel je ervaringen!