Hengelo
Hengelo, Nederland

Een heerlijk verblijf!

4,0 van 5 bollen12 mei 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Ondanks de grootte van dit congrescentrum is dit ook een
prima plek voor gewone reizigers.
Het personeel, ook in het restaurant, is erg attent en klantgericht.
De locatie is werkelijk super, midden in de natuur.
Kamer was schoon en ruim.
Het eten in het restaurant is voortreffelijk.
Datum van verblijf: mei 2024
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Priceline
13.9 km van Hotel & Congrescentum Mennorode
Zwembad
Meer hotels in Elspeet bekijken
Beoordeeld op 5 maart 2024

Vriendelijke ontvangst maar op zaterdagavond niets meer te beleven. Volgende ochtend de pijlen volgen naar de fitness die bleek opgeheven. Het laken van het billiart was kapot. de ligging is fantastisch echter de douche is waardeloos!!

Datum van verblijf: maart 2024
Beoordeeld op 4 februari 2024 via mobiele applicatie

Groot congrescentrum met hotelaccommodatie, mooi gelegen in de bosrijke omgeving van Elspeet. De nadruk bij Mennorode ligt duidelijk bij de congres- en vergaderfunctie .. dit hotel is toch minder geschikt of liever, niet "gezellig" voor toeristen die enkele dagen de omgeving willen verkennen. Het gebouw is nogal gedateerd .. diverse onderdelen zoals toiletten zijn toe aan een opknapbeurt. Onze "premium" kamer was ok, goede bedden, wat krap sanitair. Restaurant bood weinig keuze, maar het standaard 3-gangen menu was goed te doen. Vriendelijke vlotte bediening. Ontbijt genoeg keuze .. gewoon goed. Tip voor de frontoffice .. liever wat minder robotachtig gedrag. Onze boeking voor 2-personen, getoond aan dame, was door hotel verkeerd in systeem genoteerd. Maar de dame bleef maar herhalen dat wij verkeerd hadden geboekt. Bleef maar in die groef hangen. Irritant! Verder .. rond het gebouw veel asbakken voor rokers. Goede service, maar maak ze dan wel regelmatig schoon.

Datum van verblijf: februari 2024
Beoordeeld op 27 januari 2024 via mobiele applicatie

Genieten met oud en nieuw in het bos aan de rand van het kroondomein zonder last te hebben van vuurwerk. Zeer behulpzaam en aardig personeel, mooie rustige invaliden kamer , zeer uitgebreid ontbijtbuffet en heerlijk oudejaarsbuffet. Super verzorgd.

Datum van verblijf: december 2023
Beoordeeld op 13 november 2023

Prachtig in de bossen gelegen zeer ruim opgezet hotel. Er zijn ook vakantiewoningen en glampingtenten op het terrein. Fijne kamer met goede bedden, een nespresso, thee faciliteiten en een comfortabel zitje. Goed verzorgd ontbijt in de ruime eetzaal, lekkere koffie en sapjes., veel keuze. Aardig personeel, en een extra compliment voor Eelco van de receptie! Wij hadden via een actie een overnachting in een panoramadome tent gewonnen. Ik loop op krukken en wist niet helemaal hoe het zou uitpakken. Eelco was zo vriendelijk en meedenkend om ons een kamer aan te bieden wat veel comfortabeler is als je slecht ter been bent. Nogmaals bedankt !

Datum van verblijf: november 2023
Beoordeeld op 29 september 2023

Super attent medewerkers
En heel lekker gegeten een goed ontbijt Em een
Goed bed een hele mooie omgeving
Waar lekker kan fietsen of wandelen
Er zijn goede fietsen te huur bij het hotel
Een aanrader

Datum van verblijf: september 2023