Gratis annuleren tot 05-12-22
Hotels.comUS$ 63
TravelocityUS$ 63
ZenHotels.comUS$ 69
Beoordeeld op 16 augustus 2022

Op zich prima hotel, maar niets bijzonders. Kamers zijn ruim, maar wel zonder airco. Wij hadden vervolgens wel geluk met de ligging van de kamer zodat het niet als te warm werd (zaten hier in een hittegolf)
Kamer die wij hadden (124) was prima. Badkamer was goed en schoon. Douches werden snel warm en goede waterstraal.
Bedden waren gemiddeld.
Schoonmaak kon beter. De ene dag kwamen ze pas eind middag vragen of we nog wat nodig hadden, de volgende dag waren de bedden wel opgemaakt, maar niet stof gezogen en vloeren schoon gemaakt. Het was niet zozeer vies, maar kon wel beter.

ontbijt was ruim keus. Prima geregeld, niets mis mee.

Personeel receptie was erg vriendelijk. Prima

Restaurant was slecht. Duurde allemaal lang en niets bijzonders terwijl het ook niet bijster goedkoop is.

Kortom: hotel is prima, gewoon normaal. Restaurant overslaan.

Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeeld op 24 juni 2022

De kamer was gedateerd, aftands meubilair. Badkamer onhygiënisch en vieze wc. Het ontbijt was slecht en het diner ook. We hadden een arrangement, maar slechts 1 keer in hotel gegeten. Daar kwam bij slechte service; vragen om schone handdoeken, wc papier, koffiebekertjes, gordijnen die half uit de rail waren gelopen.
Kortom, beslist geen aanrader en zeker geen 4-sterren hotel.
Het enige positieve is de locatie.

Kamertip: Dit hotel verdient een behoorlijke renovatie, wil het voldoen aan 4 sterren. Volgens s nrs. 117 - 126, 217 - 226 en 317 - 321.
Datum van verblijf: juni 2022
Beoordeeld op 15 juni 2022

Het hotel stond gedeeltelijk in de steigers en er was overlast door bouwwerkzaamheden. Ik begrijp dat er verbouwd moet worden maar dat had van tevoren aangegeven moeten worden. De bediening van de bar is vriendelijk, maar 20 minuten wachten op 2 biertjes, terwijl er buiten ons maar een paar gasten op het terras zaten, kan echt niet. Het hotel is gedateerd, maar dat is het gros van de gasten ook. De vloerbedekking ziet er smoezelig uit en de koffiebekertjes op de kamer ruiken naar chemisch schoonmaakmiddel, zo ook de koffie! 's Avonds kwamen mijn darmen in opstand en ik vermoed dat de koffie (met schoonmaakmiddel) daar de oorzaak van is geweest. In de kamer hing ook een penetrante geur van chemisch schoonmaakmiddel, van het soort waar je hoofdpijn van krijgt en misselijk van wordt. De lift is smoezelig en de wissellijsten zijn hoognodig aan vervanging toe. De dames bij de receptie waren gelukkig vriendelijk, maar ik zal geen tweede keer voor dit hotel kiezen.

Datum van verblijf: juni 2022
Beoordeeld op 5 juni 2022

We verbleven 3 nachten in Hotel Avegoor. Prachtige,rustige ligging.
Vriendelijk personeel, zeer lekker eten maar de wachttijden in het restaurant waren veel te lang(te weinig personeel?)
De kamer verdient ook een update (geen frigo,weinig voorzieningen in de badkamer)

Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 25 april 2022

We hebben hier een weekend doorgebracht en het is best een redelijk hotel.
Groot nadeel was dat we om 15:30 moe op de kamer kwamen en dat deze toen nog niet was schoongemaakt. We hebben hier bij de receptie vragen over gesteld en men had hier geen bevredigend antwoord op.

Datum van verblijf: april 2022