Beoordeeld op 25 juli 2020

Mooie schone kamer met prima douche, zitje, TV en koffie- en thee faciliteiten. Alleen vond ik de bedden wat aan de zachte kant, maar dat is erg persoonlijk. Vanwege corona 3 ontbijtmogelijkheden, het healthy ontbijt is een aanrader. (Gewone) huurfiets was prima in orde. Vriendelijk personeel, hulpvaardige receptie. Ik kom zeker nog een keer terug.

Kamertip: Kamers rechts van de ingang aan de voorkant met uitzicht op gazon en terras
Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 25 juli 2020

Een nachtje in dit hotel geboekt o.b.v. impressie van de kamers op de website. Helaas leek onze kamer totaal niet op enige foto zoals Fletcher toont op haar website. Kamer was gedateerd en niet schoon. Maar goed voor een nachtje te accepteren. Bij het diner kregen wij een beperkte kaart. Voor mijn vrouw niet echt veel opties tussen. Na vraag of ze nog andere mogelijkheden hadden dan op het menu stond werd er niet echt mee gedacht. Terwijl we zitten te eten kregen we door dat er wel andere mogelijkheden waren. Echter na het ontbijt kwamen wij tot conclusie dat het toch wel een hele teleurstelling was. Gekookt ei veel te lang doorgekookt. Spiegel ei te kort (veel slijm) toast taai. Gebakken spek wel op de kaart in het menu maar niet gekregen. Helaas jammer. Maar om ook nog iets positiefs te schrijven. Personeel is heel vriendelijk en de omgeving is prachtig.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 9 juni 2020

Ik ben hier een aantal weken 3 dagen per week geweest. Kamer vies. Stof vlokken op de vloer. Ook nog na gevraagd te hebben de vloer schoon te maken. In de bar is geen personeel te vinden. Moest gaan vragen bij de receptie of iemand een biertje voor me wilde inschenken. En dan de volgende dag aangesproken worden dat ik mijn baronnen niet had getekend. Er was gewoon niemand.Voor het restaurant moet je reserveren maar meerdere malen stond mijn reservering niet op de lijst waardoor ik in mijn eentje in de bar moest dineren.

Datum van verblijf: juni 2020
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 28 mei 2020

Mooi hotel, vriendelijk personeel, heerlijk gegeten, prachtige omgeving met mooie fietsroutes o.a. naar de Posbank. Wij vonden het erg fijn dat er koffie- en theefaciliteiten op de kamer aanwezig waren. Wij hadden een kamer (310) met balkon met op nog geen meter afstand van het balkon hoge bomen, waardoor geen enkel uitzicht en geen zon, wat erg jammer was, want het was stralend weer. Touw van het luchtrooster ontbrak. Lampjes boven het bed deden het niet. Prullenbakkastje in badkamer hing scheef en pal naast het kastje onder de wasbak, waardoor de stang voor de handdoeken niet gebruikt kon worden. Wat erg jammer is dat er 1 groot hor voor zowel het raam als de balkondeur te gebruiken is en niet 2 afzonderlijke horren aanwezig zijn.

Datum van verblijf: mei 2020
Beoordeeld op 14 maart 2020 via mobiele applicatie

Dit hotel ligt op een landgoed in een bosrijke omgeving.
Ruim van opzet en mooie kamers. Goed ontbijt met ruime keuze en steeds goed aangevuld. Kamer was wel erg warm, ook al stond de verwarming uit, bleef het 22 graden door de warme transport buizen in de vloer van kamer 225. Voor de rest prima genoten. Bezoek aan de Posbank voor ee mooie wandeling is zeker aan te raden.

Datum van verblijf: maart 2020