29 mei 2018 beoordeeld

We kwamen hier via Fletcher. Kleine bijbetaling. Het was de moeite waard. Bezoek Doesburg en huur fietsen bij Fletcher voor 10 euro per fiets.

We boekten de meest eenvoudige kamer. Deze had dus geen airco. Maar gelukkig wel genoeg ramen die open konden.

De vloerbedekking had wat vlekjes opgelopen. Ik zou wanneer ik het hotel was niet kiezen voor hoogpolig witte vloerbedekking. De douche was iets mee gebeurd op de vloer. Maar voor de rest was de eerste indruk mooi. Uitzicht ook mooi.

Kamertip: Kamer aan parkzijde was prima
  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onlangs een weekend verbleven met mijn vriendin en wat een mooie locatie. Keken uit op het oude landhuis waar bar en restaurant tevens in gevestigd zijn. Beetje wrange geschiedenis van het landgoed maar dat geeft het ook historisch waarde en stof tot nadenken.

Pluspunt voor de bediening op het terras vroeg in de middag, in voor een lach en een praatje!

26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De ligging van het hotel is fantastisch. Dat is dan ook gelijk het enige pluspunt. Hadden een aanbieding, nouja aanbieding. 2 nachten incl.ontbijt €140 en dan nog toeristenbelasting. Diner bijgeboekt, ontvangt in restaurant...was er niet...gaat u maar ergens zitten. De manager stond op zijn gemak servetten te vouwen...moet ook gebeuren?! Mooie wijnkast vol met prachtige wijn...helaas dat ene flesje rosé die wij bestelde was er niet. Het ontbijt...droog brood, kaas die lag te zweten, uitgedroogd beleg, goedkope afbakbroodjes. Dan maar op pad, bij terugkomst had men ons 'uitgecheckt'. Diner in het dorp. Bij terugkomst borreltje in de bar dan maar. Zit de restaurantmanager onderuit gezakt met zijn benen op een kruk....erg fraai. Afijn 2 drankjes, afreken €15.- Bleek er een drankje geschonken die niet op de kaart stond. De "vriendelijk manager" moest het aanpassen op de rekening wat het met veel plezier deed Volgende dag uitchecken en mijn klachten kenbaar gemaakt. Kamer slecht geen kluisje, vieze vloerbedekking, slechte bedden,ontbijt slecht. 1.5 uur telefoon ik dacht netjes dat ze bellen nav de klachten.....nee...of we al hadden uitgecheckt en betaald hadden en hoeveel we betaald hadden....Echt schandalig!! Mail gestuurd naar Fletcher... U begrijpt, geen reactie. Dus mense kies een ander hotel als u wel service en wasr voor u geld wil.

18 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit was al weer de zestiende keer dat we een Fletcher hotel bezochten
We weten dat het vaak wat gedateerd is. Maar de nieuwe eigenaar is begonnen met renovaties
Hier zijn ze ook al een eind op streek.
Dat maakt deze midweek tot een succes.
Goede koele ruime kamer met fijne badkamer. Uitstekend bed
Prima WiFi. Alleen: wie toch bedacht heeft om metalen kozijnen te plaatsen? Wat knallen die kamerdeuren...,
Prachtige omgeving heerlijk stil. Twee fijne terrassen
Goede bediening
Het was echt de fijnste Fletcher tot nu toe.

6 mei 2018 beoordeeld

Het Hotel is gelegen om een tiental kilometer van Arnhem in een prachtige omgeving. Gemakkelijk bereikbaar. Zeker een aanrader voor wandelaars en fietsers. Zoals gebruikelijk in de Fletcherhotels zijn fietsen en e-bikes te huur. Professionele ontvangst. Mooie (vernieuwde ?) ruime kamer met inloopdouche (205). Jammergenoeg juist bij een hard toeslaande deur op de gang maar uiteindelijk hebben we daar niet veel hinder van gehad. Uitgebreid ontbijt. Voldoende ruimte om te ontbijten. Zeker een aanrader voor hen die de drukte van de stad willen vermijden, maar toch dichtbij Arnhem..

Kamertip: Er is een lift aanwezig: een verblijf op een hogere verdieping is geen probleem is. Bij een trouwfeest is een hogere verdieping aangewezen.
  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner