Beoordeeld op 28 juli 2020

Het hotel heeft het zwaar gehad tijdens de lockdown. Gelukkig is het personeel echt heel erg behulpzaam en doen alles om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Vanuit eerdere boekingen hadden we erg goede ervaringen. Zeker in combinatie met Veluwe Events. Vlak na de lockdown waren er wat verbeterpunten. We mochten afgelopen weekend weer verblijven. Erg fijn om een persoonlijke noot aan te treffen op de kamer. Fijn om in de watten gelegd te worden. Het vernieuwde zwembad is top!

Kamertip: Bovenverdieping is rustiger, maar wel warmer
Beoordeeld op 20 juli 2020 via mobiele applicatie

Goed hotel om te verblijven! Hadden een familie kamer, netjes schoon en de kids leggen toch apart al is het in 1 kamer. Enige minpuntjes vond ik dat je geen uitzicht had uit je hotelkamer (dakramen) en dat er met ontbijt geen gebakken eieren of spek was. Verder mooi hotel voor een goede prijs.

Beoordeeld op 18 juli 2020 via mobiele applicatie

Lekker een weekend er tussen uit naar Hulshorst vlak bij Harderwijk en Nunspeet in Apollo Hotel Veluwe de Beyaerd .Prima hotel , ideaal gelegen op de Veluwe, goede kamers , heerlijk ontbijt en we hadden prima weer ! Nunspeet en Harderwijk bezocht !

Beoordeeld op 29 juni 2020

Wat een heerlijk hotel voor een vakantie in eigen land. Het hotel is helemaal Corona proof gemaakt en het personeel is enorm vriendelijk. Lucia bij de receptie in het bijzonder, wat werden wij blij van haar zeg! 1 avond in het hotel gegeten en alles smaakte heerlijk en zaten heerlijk op het terras. Fietsen gehuurd om de Veluwe te verkennen. Al in al een top hotel op een prachtige locatie.

Datum van verblijf: juni 2020
RobbertS772, General Manager van Apollo Hotel Veluwe de Beyaerd, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 juli 2020

Beste 937irisd,

Wat een fantastische review! Hartelijk dank voor alle vriendelijke woorden en complimenten richting het team, ik zal dit zeker met hen delen!

Nog een prachtige zomer gewenst en graag tot ziens.

Robbert Swart
General Manager

Beoordeeld op 26 juni 2020

Echt heerlijk genoten op de Veluwe. Op fietsafstand vele leuke stadjes zoals Harderwijk en Nunspeet. Prachtige omgeving. Hotelzwembad met aangrenzend ligweide (met hangmatjes!) is heerlijk vertoeven. Service, kamers en eten ook allemaal top!

Datum van verblijf: juni 2020

Beste NoaSenna112,

Ontzettend bedankt voor deze prachtige 5* review!
Ik ben het helemaal eens dat de Beyaerd gelegen is in één van de mooiste regio's van het land.

We zien jullie uiteraard graag nog eens terug.

Robbert Swart
General Manager