Beoordeeld op 16 oktober 2018

Mooi hotel op een geweldige locatie, waar wel wat vernieuwingen nodig zijn. Het bestaat uit meerdere gebouwen maar het overdekte pad geeft het een fijn, " ik-ben-op-vakantie" gevoel. Het zwembad was uitnodigend, net als de hangmatten! Het ontbijt was top. Genoeg keuze en heel vriendelijk personeel. De bedden waren vreselijk. De topper schoof steeds van het bed en in 1 bed zat een kuil. De kamer was goed schoon, behalve de buitenkant van de douche"cabine". Op die muur zaten wat bruine plekjes. Persoonlijk ben ik ook niet zo weg van een douche gordijn, maar die liet ik open.

Beoordeeld op 15 oktober 2018

Hotel geboekt, arrangement inclusief tickets voor zwaluwhoeve. Het is hotel is natuurlijk gelegen. Leuke dorpen in de omgeving om te bezoeken zoals Harderwijk en Nunspeet. Hotelkamers ogen nieuw en fris. Bedden liggen lekker. Badkamer is niet meegenomen in de renovatie, zijn schoon maar simpel. Ontbijt is goed voor ieder wat wils.

Beoordeeld op 13 oktober 2018

Een mooie locatie en bijzonder romantish of familie hotel. Mooie tuinen zeker tijdens de zomer maanden. Restaurant was helaas vol en we kunnen over het eten niet beoordelen. Ontbijt prima. Matrassen dun maar confortabel.

• Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 12 oktober 2018

mooie kamers, bijna perfecte badkamer; douchekop stuk en toilet achter de deur. Mis wel een eigen zitje bij de kamer, buiten. Aankomst was een beetje een domper, de baliemedewerker was een beetje uit de hoogte.

Beoordeeld op 5 oktober 2018

Echt een bijzonder hotel. Allemaal kleine ontdekplekjes, elke keer vind je weer een ander hoekje, zitje.. zo leuk.Vriendelijk personeel en heel erg lekker eten. Een aanrader om even lekker op te laden!

• Reistype: Reisde voor zaken