Beoordeeld op 13 oktober 2018

Een mooie locatie en bijzonder romantish of familie hotel. Mooie tuinen zeker tijdens de zomer maanden. Restaurant was helaas vol en we kunnen over het eten niet beoordelen. Ontbijt prima. Matrassen dun maar confortabel.

• Verbleef: oktober 2018, reisde alleen
Beoordeeld op 12 oktober 2018

mooie kamers, bijna perfecte badkamer; douchekop stuk en toilet achter de deur. Mis wel een eigen zitje bij de kamer, buiten. Aankomst was een beetje een domper, de baliemedewerker was een beetje uit de hoogte.

• Verbleef: oktober 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 5 oktober 2018

Echt een bijzonder hotel. Allemaal kleine ontdekplekjes, elke keer vind je weer een ander hoekje, zitje.. zo leuk.Vriendelijk personeel en heel erg lekker eten. Een aanrader om even lekker op te laden!

• Verbleef: oktober 2018, reisde voor zaken
Beoordeeld op 4 oktober 2018

Alles is er in orde maar soms moet je er naar vragen of wat zoeken. Zo zochten we 's ochtends naar de koffiekopjes en die zaten in de kast onderin in een schuif. Wil je in de namiddag wat drinken in de bar dan ga je gewoon tot in de keuken iemand zoeken om wat voor je te brengen in de bar. Maar je wordt wel direct geholpen.

• Verbleef: september 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 1 oktober 2018

De locatie voor de start van een wandel en/of fiets tocht is perfect.Echter de opgeknapte kamers zijn het net niet! Zeker de boven verdieping waarbij je dakramen hebt, zodat je geen direct uitzicht hebt. De dekbedden zijn te warm en ramen open was geen optie, gezien de muggen. Het reserveringsformulier via e-mail is te summier, zelfs geen adres staat hierop vermeld. Ons wellness arrangement kon geen doorgang vinden gezien het badpakken dag was op zaterdag en ons dit niet verteld was!

• Verbleef: september 2018, reisde met een partner