Beoordeeld op 20 juli 2020

In corona tijden blijft een mens wat dichterbij en daarom trokken we 5 dagen naar dit oude ziekenhuis in Almen. Mooi domein, kamers basic, maar alles werkt prima. Wat het meest stoort zijn de luidruchtige deuren,ze klappen hard dicht en daardoor is lang uitslapen uit den boze. Mooi restaurant en dito terras. Het avondmaal bestaat uit een buffet met saladebar, keuze uit 3 hoofdgerechten en dessertbuffet. Was lekker, enkel het dessert begint te vervelen op de duur. Door de corona maatregelen was het zeker voor het hotel en het personeel ook niet gemakkelijk, maar verdienen wel een pluim. Mooie fietsroutes en het mooie Zutphen ligt op 10 km.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 15 juli 2020

Mooi landgoed met prachtige ligging. Kamers een beetje gedateerd, bedden met slappe slechte matrassen! Hoog "grijs"gehalte (niet zeuren, ben ik zelf ook) . Met de corona maatregelen heeft men het wat moeilijk. Bij het ontbijtbuffet en het avond diner buffet (fantasieloos voedsel) stonden de mensen veel te dicht op elkaar en sommige presteerde het met hun handen aan de kaas en vleeswaren te zitten, te bekijken en weer terug te leggen!

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 5 maart 2020 via mobiele applicatie

Na een aantal jaren weer terug in Ehzerwold, mooi gelegen als je van fietsen of wandelen houdt. Niet veel verandering en aan de slaande deuren van de kamers is nog steeds niets gedaan. Kamers zijn netjes, dinerbuffet vonden wij ietsje minder, de plateservice (voor 17.00 uur) was perfect. Voor het ontbijt wellicht een tip, meer brood om zelf te snijden en niet die dunne vliesjes. Het was gezellig druk.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 4 maart 2020

Voor de zevende keer, via Hotelkamerveiling, een overnachting geboekt in Ezherwold. Deze keer voor € 28,00 incl. ontbijt.
Het was weer prima. Ook het bijgeboekte diner was heel fijn en goed.
We blijven er steeds weer komen.

Kamertip: Op de tweede verdieping, zover mogelijk vanaf de lift.
Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 20 februari 2020 via mobiele applicatie

Erg mooie ligging en bijzonder aardige bediening. Jammer dat het zo erg gehorig is. Het lijkt wel of de bezoekers door je kamer lopen. Wat ik erg storend vond waren de rokers die hard pratend en erg dicht onder je raam aan het roken waren. Stonk gewoon in de kamer. Ontbijt is eenvoudig maar wel aardig

Datum van verblijf: februari 2020