Beoordeeld op 5 september 2019

We maakten hier een tussenstop tijdens onze fietstocht. Het terras aan de overkant van de straat oogt erg aantrekkelijk. Het was ook leuk om daar, tussen de bomen, te zitten. Wat ons alleen tegenviel, is het feit dat er geen vers gebak wordt geserveerd. Onze appeltaart kwam duidelijk uit de diepvries. Jammer! Koffie en thee verder prima.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 19 augustus 2019 via mobiele applicatie

1 nachtje in het hotel overnacht. Ruime schone kamer met mooie , nieuwe badkamer .
Erg rustig met over het algemeen oudere gasten. Ik kon bij het ontbijt mijn eigen eitje bakken op een elektrische plaat Dat heb ik nog nooit eerder meegemaakt. Bijzonder

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 22 juli 2019 via mobiele applicatie

Met 3 personen heerlijk in de tuin van het hotel/restaurant gezeten. Jaren geleden ook eens geluncht en dat was goed bevallen dus we dachten er goed aan te doen ook een hapje te eten. Niet zo lekker.
We hadden tweemaal spies gamba’s met Piri pirisaus Dit waren roze garnalen te gaar met 2 mini stukjes courgettes en 2 vierkantjes paprika en de knoflook piri pirisaus was chili saus uit een fles. En 1 x varkensspies die wel ok was, maar ook niks bijzonders. Als ik kok was zou ik mij schamen!
Reactie van de serveerster was een standaard acceptatie en excuus (zonder enige compensatie bijv. aanbieden van iets van het huis of korting) en geïrriteerd antwoorden ze dat ze het nu wel wist toen wij nog iets wilde zeggen. Jammer want we waren 72,50 kwijt voor zeer schamel eten. Niet voor herhaling vatbaar. Kwaliteit prijs verhouding was niet goed.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 8 juli 2019

Tja.... Bij een drie sterren hotel moet je niet een Hilton verwachting hebben. Toch kijken wij niet tevreden terug op ons verblijf. Vooral de prijs-kwaliteit verhouding is niet op orde.
Prima omgeving om te fietsen en te wandelen. Fraaie uitvalsbasis naar plaatsen als Zutphen en Deventer. Deze plaatsen zijn met diverse fraaie fietsroutes te bereiken.
Kamer eenvoudig maar functioneel, echter zonder airco prijzig. Ontbijt voor €27 is te eenvoudig, Brood met wat ham, kaas , fruit en koffie. Eitje mag je zelf bakken. Dineren niet doen. Alles wat je bij bestelt wordt in rekening gebracht. B.v. bij het menu hoort een knullig schaaltje aardappels dat werd aangevuld met een zakje friet. + €4,95

Kamertip: Niet doen, even verder zoeken.
Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 7 juli 2019 via mobiele applicatie

Het hotel ligt midden in het rustige dorp Almen. Schitterende omgeving om te wandelen en te fietsen. Mooie gerenoveerde badkamer, schone ruime kamers. Het is een gezellig familiehotel met goede service en een heerlijk buffet ontbijt. Ook het diner was lekker en goed verzorgd. Een aanrader!

Datum van verblijf: juni 2019