Priceline
Booking.comUS$ 73
Expedia.comUS$ 71
Agoda.comUS$ 74
Beoordeeld op 23 april 2022

Mooi hotel, wel iets verouderde inrichting van de kamers, mooi indoor zwembad en fitness.
Het restaurant van het hotel was wel iets minder, gezien de nogal dure prijs. Ook de bediening liet te wensen over. Het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid en verzorgd.

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 10 januari 2022

Prima geregeld: ontbijt en diner op de kamer. Het eten was voortreffelijk, culinair niveau. De kamer was ruim en licht (luxe kamer) met een groot twee persoons bed. Personeel was zeer vriendelijk. Prachtige omgeving om te wandelen.

Datum van verblijf: januari 2022
Beoordeeld op 16 december 2021

Nog nooit zo teleurgesteld geweest over een hotel! Klantvriendelijkheid en service is bij Fletcher Hotel Klein Zwitserland ontzettend ver te zoeken. Ik heb maanden geleden een arrangement bij de Kromme Dissel gereserveerd. Vanwege de Corona maatregelen kan dit in de avond niet doorgaan. Begrijpelijk natuurlijk. Gisteren belde ik - uit eigen initiatief, want ik had nog niets vernomen -
of het omgezet kan worden naar een lunch. Dat was geen probleem. Ik stuurde vanochtend een e-mail om het te bevestigen en krijg het bericht dat het toch niet kan. Ik bel naar het hotel om te vragen wat de mogelijkheden zijn en word totaal niet geholpen. Ik leg mijn verhaal uit, dat ik ontzettend veel heb moeten regelen om dit VERRASSINGSweekend voor mijn vriend te kunnen plannen (kinderopvang, werk en afspraken) en nog geen greintje sympathie of empathie is te ontdekken bij de medewerker die ik sprak. Het doet haar gewoon he-le-maal niks. Ik hang op en blijf verdwaasd achter. Zo van: zoek het maar uit! Echt een zware teleurstelling. Mijn tip: kies voor een ander hotel!

Kamertip: Kies voor een ander hotel!
Datum van verblijf: december 2021
Beoordeeld op 6 november 2021

vergane glorie, slecht bed, slecht kussen( het kaartje over de kussens op je bed belooft veel, maar in werkelijkheid..) veel muggen op de kamer. dame achter e bar onbeleefd. Het is en blijft een Fletcher he.. dus als je met minder genoegen neemt. dan is het prima

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 8 oktober 2021 via mobiele applicatie

Het extra bed was heel hard vergeleken met de bedden die er stonden, waardoor 1 van ons een slechtere nachtrust heeft gehad. De reguliere bedden sliepen prima. Het was schoon en de kamer was erg ruim. Ook fijn dat er een bad was. Wel vreemd dat er geen wastafel en prullenbak bij het toilet aanwezig waren.

Datum van verblijf: september 2021