Gratis annuleren tot 05-12-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Vio.com
Expedia.comUS$ 70
PricelineUS$ 55
TravelocityUS$ 70
Beoordeeld op 10 januari 2022

Prima geregeld: ontbijt en diner op de kamer. Het eten was voortreffelijk, culinair niveau. De kamer was ruim en licht (luxe kamer) met een groot twee persoons bed. Personeel was zeer vriendelijk. Prachtige omgeving om te wandelen.

Datum van verblijf: januari 2022
Beoordeeld op 16 december 2021

Nog nooit zo teleurgesteld geweest over een hotel! Klantvriendelijkheid en service is bij Fletcher Hotel Klein Zwitserland ontzettend ver te zoeken. Ik heb maanden geleden een arrangement bij de Kromme Dissel gereserveerd. Vanwege de Corona maatregelen kan dit in de avond niet doorgaan. Begrijpelijk natuurlijk. Gisteren belde ik - uit eigen initiatief, want ik had nog niets vernomen -
of het omgezet kan worden naar een lunch. Dat was geen probleem. Ik stuurde vanochtend een e-mail om het te bevestigen en krijg het bericht dat het toch niet kan. Ik bel naar het hotel om te vragen wat de mogelijkheden zijn en word totaal niet geholpen. Ik leg mijn verhaal uit, dat ik ontzettend veel heb moeten regelen om dit VERRASSINGSweekend voor mijn vriend te kunnen plannen (kinderopvang, werk en afspraken) en nog geen greintje sympathie of empathie is te ontdekken bij de medewerker die ik sprak. Het doet haar gewoon he-le-maal niks. Ik hang op en blijf verdwaasd achter. Zo van: zoek het maar uit! Echt een zware teleurstelling. Mijn tip: kies voor een ander hotel!

Kamertip: Kies voor een ander hotel!
Datum van verblijf: december 2021
Beoordeeld op 6 november 2021

vergane glorie, slecht bed, slecht kussen( het kaartje over de kussens op je bed belooft veel, maar in werkelijkheid..) veel muggen op de kamer. dame achter e bar onbeleefd. Het is en blijft een Fletcher he.. dus als je met minder genoegen neemt. dan is het prima

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 8 oktober 2021 via mobiele applicatie

Het extra bed was heel hard vergeleken met de bedden die er stonden, waardoor 1 van ons een slechtere nachtrust heeft gehad. De reguliere bedden sliepen prima. Het was schoon en de kamer was erg ruim. Ook fijn dat er een bad was. Wel vreemd dat er geen wastafel en prullenbak bij het toilet aanwezig waren.

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 11 september 2021

Wij boeken jaarlijks voor een off site een Fletcher hotel. We zorgen dat het hotel een programma met wensen krijgt, zo ook dit keer keurig aangeleverd en door hotel bevestigd. Bij aankomst was de bestelde lunch niet gereed. Men dacht dat wij een half uur later zouden komen. Daardoor al gestart met een hikje, maar vooruit wij zijn de moeilijkste niet. Om 17.00 hadden we een snack besteld. Wij hadden dat ook in ons program aangegeven, en nog even geremind tijdens de lunch. Al wat er kwam...niets. Dus weer de receptie gebeld die vaak niet opnam wegens grote drukte met incheckers.. Uiteindelijk kwam er een snack. Tussendoor zagen wij boze gasten bij de receptie wiens reservering ook niet was doorgekomen. Onze kamers waren prima, maar het geeft wel een beeld. Drankje in de bar ging prima, en we aten in het naastgelegen restaurant met een Michelin ster. (gelukkig wel). De volgende dag was de zaal in het geheel niet schoon gemaakt, en stond het serviesgoed van de dag ervoor er gewoon nog. De koffieautomaat was ook niet aan. Reactie van de receptie: wij hebben geen zaal gereserveerd staan....Het serviesgoed is de hele verdere dag niet opgehaald. Wij hebben zelf moeten vragen waar we konden lunchen en werden daar geconfronteerd met een chagarijnige, onbeschofte serveerster die zich zeer onbehoorlijk gedroeg tav ons gezelschap. Die heeft haar daar later op aangesproken, waarop ze reageerde met "ik heb u toch eten gebracht" om vervolgens weg te lopen. Kortom, de meeting en ons gevoel hebben door deze gang van zaken gezorgd dat de meeting minder plezierig en produktief verliep. Wij hadden niet het gevoel dat iemand iets met onze terechte klachten deed, de receptie kenmerkte zich door jonge onervaren krachten met domme opmerkingen. Ik zal de rekening met dezelfde attitude benaderen, eens kijken of we dan wel aandacht krijgen.

Datum van verblijf: september 2021
  • Reistype: Reisde voor zaken