Beoordeeld op 5 juli 2020

We komen heel vaak bij Fletcher” maar dit hotel is een kroon op de taart!
Zwerver Ruime En nette kamers met heerlijke bedden,
Fantastisch mooi zwembad met een gratis sauna en bubbelbad ook nog Turks stoombad.
Personeel vriendelijk en behulpzaam”

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 22 juni 2020

Mooie ligging, heel vriendelijk personeel. Eten was goed. Maar de kamer was wat aan de kleine kant. En het gebouw is "erg rommelig" met gangen en trappen en trapjes. Zwembad is sfeerloos en de hal is aan de donkere kant

Beoordeeld op 14 juni 2020

Hier voor het eerst na corona sluiting weer in een hotel geslapen. Met name de combinatie met de Kromme Dissel is perfect. Hotel bediening netjes, kamer wat gedateerd maar OK en prima ontbijt. Werden verrast met een aardige attentie. Mooi terras buiten. Wat dit keer wel opviel was het geluid van de snelweg, zowel op het terras sls in de hotelkamer (2e verdieping). Fietsenverhuur is prima en er zijn fantasische tochten in de buurt te maken, zowel naar de Rijn als naar de Veluwe.

Beoordeeld op 6 juni 2020 via mobiele applicatie

Eerste keer weer in een hotel, na de COVID-19 sluiting. Alles netjes verzorgd en duidelijk. Kamer was redelijk, ontbijt goed verzorgd. Heerlijk gegeten bij de Kromme Dissel. Zeker een aanrader voor wie culinair in de watten gelegd wil worden!

Beoordeeld op 10 mei 2020 via mobiele applicatie

Wij wilden gedurende COVID19 graag weer eens goed uit eten en die mogelijkheid biedt dit Fletcher Hotel inclusief overnachting en diner bij De Kromme Dissel. Personeel is vriendelijk en behulpzaam verder is het hotel zwaar maar dan ook heel zwaar verouderd. Het lijkt wel voor het laatst geupdate in de jaren 80/90 en doet niet onder voor een Oostblok hotel. Geen airco, slechte geluidsisolatie, oud tapijt met vlekken, laat ik maar niets zeggen over de badcel, alleen zeep uit een ijzeren zeeppompje, kleine tv met beperkt aanbod, zelfs de handdoekken hadden rafels. Positief zijn de ligging, personeel en de bedden. Verder kunnen wij niets bedenken. Eten bij De Kromme Dissel was goed maar niet verrassend en erg aan de prijs.

Datum van verblijf: mei 2020